kaaskoekje Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 ik heb san andreas nu twee keer uitgespeeld.(zonder cheats ) marrruh nu ben ik dus eens gaan rond zoeken naar glitches en ik heb er een paar gevonden.ff een leisje: 1foto van je rug 2super hoge bunny hop(vereist volle bike skill) 3krom moutainbike 4kolonels hel 5lv hel 6jeffersons hel 7lv daken glitch 8 2 player vlieg met je fiets glitch 9 2 player leef zonder hoofd 10 sf police car hoe te doen 1je doet r1 om te kijker waar je de foto maakt maar als je ner r1 los laat en heel snel er na op l1 klikt dan maakt ie een foto van je rug. 2 l1 in houden en dan als je het net los laat op rondje drukken zodat je met een smg of mp5 schiet 3 pak een moutainbike en druk op vierkantje (in houden) en dan moet je gaan sprinte is egt heel krom 4 in de missie home invasion moet je in breken bij het huis van de colonel als je naar boven gaat dan moet je net voor zijn kamer ff stoppen en een granaat onder je voeten gooien en net voordat die ontploft moet je springen dan wordje als het goed is door het dak een vliegen en dan moet je is voor de lol naar je garage is sf vliegen met een jet pack dan kun je daar gewoon een hel save aan maken het duurt alleen ff voordat je er bent 5 in prickel pine heb je een save huisje. meteen asl je binne komt een grenaat voor je voeten en fly babey fly. je gaat dwars door het dak heen. een dan moet je voor de lol is naar de lokatie van de boot school vliegen met een jet pack of een andere school waarvor je niet een gebouw in moet. dan is het egt lol 6 en het jefferson motel kun je met de dubel jump cheat door een gat in het dak gaan waar in de missie renuting the fammily 4 swat agenten door heen komen. (een zwart gat) als je dan met die dubbel jump cheat een granaat onder je voeten legt en je springt als die omploft dan vlieg je (ik na een paar keer probeeren) zo door heen en dan kun je verder 7 een las veturas heeb je de wijk pincel pine als je daar met je jet pack heen gaat en je gaat onder de hoek van het dak zie je dat je er door heen gaat en je kunt gewoon het hele huis door egt vet met politie achter je aan.(maakt niet uit welk huis in pincle pine) 8 als je twee player run round gaat doen moet je er voor zorgen dat de een met een jetpack heel hoog in de lucht stil gaat hangen en de ander (op de grond) met een fiets (klik op select zodat je alleen heb ziet) vollop in de sprint begevemet vlieg je gewoon de lucht in. als of je met een touw aan de ander vast zit. egt zwaa lagge. 9 als je 2player run round gaat doen moet je zorgen voor een katana (zwaard) dan moet player 2 van player 1 de kop af hakken en je heb de rest van het spel(totdat je weer saved) geen hoofd meer en je blijft maar bloeden. 10 in san fiero heb je een politie burau met een garage er onder in die garage staat een police car met een open moter kap. hoe hard je ook rijd je krijgt hem er niet af gewaait. pas als je botst met de voor kant gaat ie dicht maar wel met een duik. 11 ow bij de ammunation kun je wapen oefeningen doen als je die voor dat je ze stard . obord door driehoekje rondje driehoekje rondje(word niet geteld als cheat) dan worden je kogels verdublt en asl je het een paar keer doet heb je eindeloos kogels (werkt niet bij iedereen) ik hoop dat jullie veel lol hebben met dezehh... jah foutjes van het spel groetjes Uhh, ooit van leestekens gehoord iig zal ik dit ckr een keer uitproberen =) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts