Jump to content

Vriend vinden online


stef01

Recommended Posts

Beste forum bezoekers ,

Ik ben nieuw op het forum en niet alleen op het forum ook bij GTA5 ,

Ik heb gisteren gespeeld en een vriend gemaakt op gta 5 online nu is het zo dat deze vriend vandaag ook samen wilde spelen maar we vonden elkaar niet terug in het spel we konden wel spreken maar daar bleef het bij..

Nu is mijn vraag hoe vind ik mijn vriend terug in het spel..

Alvast bedankt

Groeten

Stef

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum, Stef! Jullie zaten dan neem ik aan niet bij elkaar in de server? Je kan je vrienden uitnodigen om een job of een server te joinen. Dit doe je door naar het menu in GTA: Online te gaan en vervolgens naar de 'Friends' tab te gaan. Bij het profiel van jouw vriend kan je hem dan uitnodigen om te joinen. Hij kan deze invite dan accepteren en zal dan bij jou in de server of job worden geplaatst.

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum, Stef! Jullie zaten dan neem ik aan niet bij elkaar in de server? Je kan je vrienden uitnodigen om een job of een server te joinen. Dit doe je door naar het menu in GTA: Online te gaan en vervolgens naar de 'Friends' tab te gaan. Bij het profiel van jouw vriend kan je hem dan uitnodigen om te joinen. Hij kan deze invite dan accepteren en zal dan bij jou in de server of job worden geplaatst.

Hartelijk dank Mod het is ondertussen gelukt :*D prachtig forum trouwens hier kun je nog wat opsteken !!!

Grt Stef

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik denk dat dit topic het meest geschikt is voor mijn vraag...

Ik heb sinds 2 dagen GTA V voor de PC en ik kan online spelen. Een vriend van mij, die al veel langer online speelt via de xbox, wil mij uit nodigen om samen bijvoorbeeld een race te kunnen rijden, maar het lukt niet om 'elkaar te vinden'. We zijn wel vrienden bij Rockstar.

Ik krijg een melding dat ik of mijn vriend eerst de online tutorial moet volbrengen. Waar kan ik dat vinden? Ik zie dat niet (meer) als ik opstart.

Kan iemand mij daarmee helpen?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit topic het meest geschikt is voor mijn vraag...

Ik heb sinds 2 dagen GTA V voor de PC en ik kan online spelen. Een vriend van mij, die al veel langer online speelt via de xbox, wil mij uit nodigen om samen bijvoorbeeld een race te kunnen rijden, maar het lukt niet om 'elkaar te vinden'. We zijn wel vrienden bij Rockstar.

Ik krijg een melding dat ik of mijn vriend eerst de online tutorial moet volbrengen. Waar kan ik dat vinden? Ik zie dat niet (meer) als ik opstart.

Kan iemand mij daarmee helpen?

Alvast bedankt.

Hebben jullie beiden GTA V op de PC?

Je kan alleen met hetzelfde platform spelen, dus PS4 vs PS4, Xbox 360 vs Xbox 360, PC vs PC enzovoort. smile3.gif

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit topic het meest geschikt is voor mijn vraag...

Ik heb sinds 2 dagen GTA V voor de PC en ik kan online spelen. Een vriend van mij, die al veel langer online speelt via de xbox, wil mij uit nodigen om samen bijvoorbeeld een race te kunnen rijden, maar het lukt niet om 'elkaar te vinden'. We zijn wel vrienden bij Rockstar.

Ik krijg een melding dat ik of mijn vriend eerst de online tutorial moet volbrengen. Waar kan ik dat vinden? Ik zie dat niet (meer) als ik opstart.

Kan iemand mij daarmee helpen?

Alvast bedankt.

Hebben jullie beiden GTA V op de PC?

Je kan alleen met hetzelfde platform spelen, dus PS4 vs PS4, Xbox 360 vs Xbox 360, PC vs PC enzovoort. smile3.gif

Nee, ik speel via de PC en mijn vriend op de xbox... dan zouden we dus nooit samen kunnen spelen? :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit topic het meest geschikt is voor mijn vraag...

Ik heb sinds 2 dagen GTA V voor de PC en ik kan online spelen. Een vriend van mij, die al veel langer online speelt via de xbox, wil mij uit nodigen om samen bijvoorbeeld een race te kunnen rijden, maar het lukt niet om 'elkaar te vinden'. We zijn wel vrienden bij Rockstar.

Ik krijg een melding dat ik of mijn vriend eerst de online tutorial moet volbrengen. Waar kan ik dat vinden? Ik zie dat niet (meer) als ik opstart.

Kan iemand mij daarmee helpen?

Alvast bedankt.

Hebben jullie beiden GTA V op de PC?

Je kan alleen met hetzelfde platform spelen, dus PS4 vs PS4, Xbox 360 vs Xbox 360, PC vs PC enzovoort. smile3.gif

Nee, ik speel via de PC en mijn vriend op de xbox... dan zouden we dus nooit samen kunnen spelen? :(

tenzij hij het ook gaat spelen op PC. Anders vrees ik van niet. :/
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...