Jump to content

Missie gezocht! Naam onbekend!

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedenavond, tenminste het is nu avond dan.

Ik ben David en ik ben heel erg opzoek naar de missie, die je in de GTA online trailer voorbij ziet komen! Dit zijn alle opmerkelijkheden die ik heb kunnen vinden:

- Je gaat in een parachute naar een huis en schiet vervolgens bodyguards dood.

- Het is in Rockford Hills.

- Het is een missie die waarschijnlijk alleen kan worden gestart via een sms, want ik heb al bij Rockstar Created missions gekeken.

- Hij is denk ik niet populair, anders had ik hem wel gekend.

Weet iemand over welke missie ik het heb? Je ziet de missie op 2 minuut 11 van de volgende link:

Het is maar 2 seconden te zien welke missie het is, maar ik denk lang genoeg en goed genoeg beeldmateriaal voor een echte GTA fan om te weten over welke missie het gaat.

Alvast bedankt!

>>> Door PrioX: Topic verplaatst naar Online: General :) <<<

Geplaatst: (bewerkt)

Het is inderdaad Death from Above van Martin, maar als je hem op de manier uit de trailer wilt spelen zal je een heli nodig hebben omdat de game je gewoon over de grond naar het huis leidt. Als je hem eenmaal een keer hebt gespeeld, kan je hem altijd weer herspelen door naar het Pause menu 》ONLINE 》Jobs 》Play Job 》Rockstar Created 》Missions te gaan. :)

Bewerkt: door Tommie59

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...