OriFilmsGta Geplaatst: 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2016 Hoi GTA fans! Dit is mijn derde korte film, gemaakt met de GTA Editor. Het is een thriller die gaat over een jager die de prooi wordt. Ik hoor graag wat jullie er van vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2016 Bedankt voor het delen van deze video OriFilmsGta. Ik heb hem zojuist bekeken en moet eerlijk zeggen dat ik hem erg goed vind. Een mooie samenhang van achtergrondmuziek en videomateriaal. Een leuk, ietwat mysterieus verhaal met een wat mij betreft prachtig einde. Vind het geweldig dat net het hert waarop de jager in het begin van de video jaagt uiteindelijk zijn leven redt. Ik kijk zeker en vast uit naar meer van dit soort kort films. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OriFilmsGta Geplaatst: 16 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2016 Bedankt voor het delen van deze video OriFilmsGta. Ik heb hem zojuist bekeken en moet eerlijk zeggen dat ik hem erg goed vind. Een mooie samenhang van achtergrondmuziek en videomateriaal. Een leuk, ietwat mysterieus verhaal met een wat mij betreft prachtig einde. Vind het geweldig dat net het hert waarop de jager in het begin van de video jaagt uiteindelijk zijn leven redt. Ik kijk zeker en vast uit naar meer van dit soort kort films. Bedankt! Leuk dat je hem goed vond en fijn om te horen dat het verhaal gegrepen wordt zoals ik het bedoeld heb. Want het is soms best moeilijk om een verhaal te vertellen zonder dialoog. Ik hoop nog meer van dit soort korte films te maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2016 Had m al op reddit, gezien Erg leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2016 Mooi video! Ik kijk uit naar meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2016 Je beschikt over heel wat talent! Als grote filmliefhebber probeer ik op veel dingen te letten en je editing is werkelijk waar fenomenaal. Je maakt veel indruk met goede camerashots en bijbehorende muziek. Ondanks dat het maar een short movie is, krijg je het toch voor mekaar om een bond te vormen tussen hoofdpersoon en toeschouwer. Althans, bij mij is het gelukt omdat de storytelling gewoon erg goed in mekaar steekt. Chapeau! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OriFilmsGta Geplaatst: 17 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2016 Je beschikt over heel wat talent! Als grote filmliefhebber probeer ik op veel dingen te letten en je editing is werkelijk waar fenomenaal. Je maakt veel indruk met goede camerashots en bijbehorende muziek. Ondanks dat het maar een short movie is, krijg je het toch voor mekaar om een bond te vormen tussen hoofdpersoon en toeschouwer. Althans, bij mij is het gelukt omdat de storytelling gewoon erg goed in mekaar steekt. Chapeau! Bedankt voor je feedback en mooie compliment! Het is erg belonend en stimulerend om zulke feedback te krijgen en om hiermee weer een nieuw project te beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2016 Wat een mooie video zeg! Ik zie dat er erg veel werk in zit. Het verhaal is erg duidelijk ondanks dat er niks gezegd word en hoe je het hert er in verwerkt hebt is ook knap gedaan. Klasse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.