Cpt.Pinguin Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 die winkel waar alles duur is, die krijg je gelijk nadat je die missie gedaan hebt van dat je mad doggs huis moet over nemen, en niet na end of the line dat iedereen zegt tenminste zo is het bij mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Wij zeggen ook dat het na de missie a Home in the Hills is hoor. Misschien zeggen nieuwe leden dat soms wel anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Het is bij jou hetzelfde als de andere hoor. Hier bewijzen genoeg: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...hl=didier+sachs http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...hl=didier+sachs (Coole smilies) Bewerkt: 29 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Idd ja. Binco: open na missie: Nines and AK's Pro-Laps: Open tegelijk met Binco Zip: geopend als je eenmaal in San Fiero bent Victim:geopend als je eenmaal in Las Venturas bent Didier-Sachs: geopend als je TERUG bent in Los Santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 nou ik heb eig wel 100 x geleze dat het pas na end of the line is hier in forum hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) Idd ja.Binco: open na missie: Nines and AK's Pro-Laps: Open tegelijk met Binco Zip: geopend als je eenmaal in San Fiero bent Victim:geopend als je eenmaal in Las Venturas bent Didier-Sachs: geopend als je TERUG bent in Los Santos Je vergeet er 1: - Sub Urban Deze gaat volgens mij open als je naar het platteland gaat. Dit weet ik niet zeker. @Cpt. Pinguin Idd, dit dacht ik zelf een tijdje ook, dit klopt niet hij is pas open als je Home Coming hebt gedaan Bewerkt: 31 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 nou ik heb eig wel 100 x geleze dat het pas na end of the line is hier in forum hoor geef dan een link van dat topic . Zo weten we ook niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Ja,het is waar hoor kraay. Er zijn veel topics gemaakt met een verkeerd antwoord: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...hl=didier+sachs http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=7190&hl= Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_addict Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Idd ja. Binco: open na missie: Nines and AK's Pro-Laps: Open tegelijk met Binco Zip: geopend als je eenmaal in San Fiero bent Victim:geopend als je eenmaal in Las Venturas bent Didier-Sachs: geopend als je TERUG bent in Los Santos Je vergeet er 1: - Sub Urban Deze gaat volgens mij open als je naar het platteland gaat. Dit weet ik niet zeker. @Cpt. Pinguin Idd, dit dacht ik zelf een tijdje ook, dit klopt niet hij is pas open als je Home Coming hebt gedaan Neej, die gaat volgens mij tegelijk met Binco en Pro-Laps open. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Idd ja. Binco: open na missie: Nines and AK's Pro-Laps: Open tegelijk met Binco Zip: geopend als je eenmaal in San Fiero bent Victim:geopend als je eenmaal in Las Venturas bent Didier-Sachs: geopend als je TERUG bent in Los Santos Je vergeet er 1: - Sub Urban Deze gaat volgens mij open als je naar het platteland gaat. Dit weet ik niet zeker. @Cpt. Pinguin Idd, dit dacht ik zelf een tijdje ook, dit klopt niet hij is pas open als je Home Coming hebt gedaan Neej, die gaat volgens mij tegelijk met Binco en Pro-Laps open. klopt,want toen heb ik voor het eerst toen ik sweet met zijn liefje moest redden een bobo t-shirt gekocht in suburban dus binco,prolaps en subarban zijn waarschijnlijk open na nines and ak's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Als ik en SF zat waren alle winkels al open behalve Ds. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 Als ik en SF zat waren alle winkels al open behalve Ds. Victim was bij mij niet open (had ik pas gezien toen ik terug in LS was naast victim) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) Als ik en SF zat waren alle winkels al open behalve Ds. Victim was ook nog niet open hoor. Bewerkt: 31 juli 2005 door Crifox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Oké, de juiste lijst: Binco, Pro-Laps en Sub-Urban : Open na missie 'Nines and AK's ' Zip: Open als je eenmaal in San Fiero bent Victim: Open als je eenmaal in Las Venturas bent Didier-Sachs: Open na missie : 'Home Coming' (Terug in LS) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Oké, de juiste lijst: Binco, Pro-Laps en Sub-Urban : Open na missie 'Nines and AK's ' Zip: Open als je eenmaal in San Fiero bent Victim: Open als je eenmaal in Las Venturas bent Didier-Sachs: Open na missie : 'Home Coming' (Terug in LS) DS gaat pas open als na de missie A Home in the Hills. Na de missie Home Coming kan je terug gebieden veroveren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.