tha_mike Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 ik heb de mclaren gedownload voor de uranus weet je toevallig wat ik moet doen om hem sneller te laten gaan want hij is veel te sloom voor een racewagen Reageren
little_gangstar Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) handling je moet met de url hier boven het programma download. de rest wijst zichzelf. zet het niet al te hoog want dan gaat het wel eens mis. heb ik ook gehad was de auto weg Bewerkt: 29 juli 2005 door little_gangstar Reageren
tha_mike Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 ik zal eens proberen Reageren
tha_mike Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 ik snap het nog niet wat staat voor snelheid? Reageren
tha_mike Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 ik heb het al handmatig gevonden Reageren
little_gangstar Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 tripple post gebruik de edit knop tha_mike Reageren
tha_mike Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 zo krijg ik meer berichten en heb ik sneller een hogere rang Reageren
little_gangstar Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 zo krijg ik meer berichten en heb ik sneller een hogere rang hoezo onzinnig. als je langer op dit forom wilt blijven zou ik wel stoppen. want als je door blijft doen krijg je warns. en miss zelfs geband. maar je moet het zelf weten. ik heb je gewaarschuwd Laters Lil -g Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 [...]en heb ik sneller een hogere rang Nee, zo heb je sneller een warn aan je broek. En dat kan nooit de bedoeling zijn, toch? Gebruik de EDITknop om je bericht aan te passen, ipv. een dubbelpost neer te zetten. Zie voor meer info de forumregels. Bij voorbaat dank. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.