xactidemi Geplaatst: 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2016 hallo allemaal ik heb al een tijdje gta v op pc maar als ik heel snel rij laad de wereld miet en rij ik over niets. Mijn game laggte dus ik zette m'n game op savemode maar toen gebeurde dat dus. weet iemand waar ik dat ''laden'' hoger kan zetten of kan fixen alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2016 Zet de settings wat lager. Jouw PC heeft namelijk moeite met het laden van de wereld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xactidemi Geplaatst: 24 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2016 Zet de settings wat lager. Jouw PC heeft namelijk moeite met het laden van de wereld. ooh oke want ik vond de game op die manier niet mooi xD p.s. heb je het ook op pc? >>> Door PrioX: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de Bewerk-knop. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.