Michael Geplaatst: 24 februari 2016 Rapport Geplaatst: 24 februari 2016 (bewerkt) David Bowie, Ian Curtis en John Lennon. Bewerkt: 24 februari 2016 door Asphyxiated Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 februari 2016 Rapport Geplaatst: 24 februari 2016 Al Capone Zodat ie nog meer mensen kan vermoorden? Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 24 februari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2016 Al Capone Zodat ie nog meer mensen kan vermoorden? Hij was een goed man. Door hem hadden zwervers eten Reageren
Forumrunner Geplaatst: 24 februari 2016 Rapport Geplaatst: 24 februari 2016 Gregor Clegane Sandor Clegane GET FUCKING HYPE Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 februari 2016 Rapport Geplaatst: 24 februari 2016 (bewerkt) M'n opa (die ik net als Big Boss ook niet gekend hebt) Bart de Graaf Niet echt dood, maar wel weg.. Dat is mijn knuffel, die zou ik toch wel graag terug willen. Het is toch iets wat ik elke dag bij me had, en ja.. Ook een soort band ofzo? Ik ben 'm nu 4 of 5 jaar kwijt, verloren in Spanje. Een knuffel leeft niet, maar ook weer wel, ik kan het niet uitleggen. Zoveel herinneringen, die daaraan zijn verbonden. Nyltje Bewerkt: 24 februari 2016 door Nyltje Reageren
NicolaB Geplaatst: 25 februari 2016 Rapport Geplaatst: 25 februari 2016 Niet echt dood, maar wel weg.. Dat is mijn knuffel, die zou ik toch wel graag terug willen. Het is toch iets wat ik elke dag bij me had, en ja.. Ook een soort band ofzo? Ik ben 'm nu 4 of 5 jaar kwijt, verloren in Spanje. Een knuffel leeft niet, maar ook weer wel, ik kan het niet uitleggen. Zoveel herinneringen, die daaraan zijn verbonden. Nyltje Bandje inspreken en 3x mezelf opwekken. Nee, zoiets is natuurlijk onmogelijk en ik heb ook daarom niet echt behoefte om zoiets terug te krijgen. Beter verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad en elk boek moet eens afgesloten worden (helaas). Reageren
JJ-B Geplaatst: 7 maart 2016 Rapport Geplaatst: 7 maart 2016 Eh... Denk dat ik begin bij mijn familie. Lijkt me ook wel grappig om dan in eens zo'n fout te begaan en dan in eens Cleopatra of jesus omhoog te halen ofzo en dat dan de hele history fucked up raakt. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 maart 2016 Rapport Geplaatst: 7 maart 2016 Grootvader die ik nooit gekend heb Coen van Vrijberghe de Coningh Christopher Lee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.