Jump to content

nlmodder

berniebosmens1

Recommended Posts

Geplaatst:

dear friends , last night , nlmodder told me to get cancer and cold me a --ing Belg in dutch it was kankerop kutbelg , is this the way you make room for yourselfs overthere ? now when i wanna go online , i find myself in an empty world an hardly can get ppl to join in games , what is going on ?

dit heb ik geposed op suport , maar krijg geen antwoord ,,,, hier misschien ?

dear friends , last night , nlmodder told me to get cancer and cold me a --ing Belg in dutch it was kankerop kutbelg ,then he put a dildo onmy nose , a bomb between my legs and an ax in my rear . i took pic. you can see on social club... is this the way you make room for yourselfs overthere ? now when i wanna go online , i find myself in an empty world an hardly can get ppl to join in games , what is going on ?

na 20 min. dit ervan gemaakt , nog geen antwoord ...

>>> Door Foreigner97: Dubbelpost samengevoegd: gebruik in het vervolg de bewerken-knop om iets toe te voegen aan een bericht dat je net geplaatst hebt. ;)<<<

post-144985-0-78871600-1456685459.jpg

Geplaatst:

Kwestie van geduld hebben.. Rockstar Games krijgt per dag wel verbazingwekkend veel berichten van spelers binnen, derhalve het lijkt me logisch

dat ze op jouw bericht nog geen antwoord hebben. Overigens kreeg ik ook pas na 'n paar dagen een 'serieus' antwoord.

Geplaatst:

Dit forum is gemaakt door GTA-Fans (Nja eigenlijk 1tje), voor GTA-Fans en is dus niet officieel met Rockstar verbonden. De enige plaats waar je direct antwoord krijgt van iemand van Rockstar zelf is op hun support site, en dat kan soms best wel lang duren. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...