ole23 Geplaatst: 1 maart 2016 Rapport Geplaatst: 1 maart 2016 Hallo beste forumers. Ik heb een vraag.ik ben van plan om vrijdag Diablo 3 reaper of souls. Te kopen Maar ik vroeg mij af heb ik eerst de gewone Diablo 3 nodig om reaper of souls te kunnen spelen of werkt het gewoon. Want het zou zonde zijn als ik de reaper of souls versie koopt en dat hij dan niet werkt omdat ik dan eerst de normale Diablo 3 moet hebben. Kan iemand dit voor mij bevestigen of de reaper of souls versie wel of niet werkt. Want het laatste wat ik wil is een miskoop. Alvast bedankt voor de antwoorden Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 1 maart 2016 Rapport Geplaatst: 1 maart 2016 Je hebt Diablo III nodig om RoS te kunnen spelen. Reageren
ole23 Geplaatst: 1 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2016 Je hebt Diablo III nodig om RoS te kunnen spelen. bedankt voor het antwoord dan koop ik wel eerst de gewone Diablo 3 en koop ik reaper of souls wel later Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.