lazberkay Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2004 (hoi ik ben hier nieuwe) Ik heb net alle instructies gevolgd van wat er stond van hoe je de boeing kon krijgen maar de boeing staat er niet maar dat is niet belangerijk maar kan ik iemand toevoegen op msn want ik snap er niks van hoe je zo'n private Island kan krijgen enzo pleaseeeeee iemand die het heel goed snapt kan ik hem/haar toevoegen!!!!!alvast bedankt mensen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazycj Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2004 Waarom moet je perzeee Iemands msn hebben ??? Je kan hier genoeg vragen toch ?? ofniet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roppie Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 ik heb het ook al geprobeert en mij lukt het ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevintje Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2004 ik heb boing 747 helemaal wit jammer genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 Wat wil je dan??? Blauw? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 Voor alle duidelijkheid: Zo installeer je voertuigen met de Img tool 1.3 - Allereerst zet je bij al je bestanden van Vice City het alleen-lezen uit. - Download de Img Tool 1.3 hier - Daarna download je een van de wagenmods op GTA-games.nl hier - Vervolgens pak je het bestand uit dat je hebt gedownload - Als je dat heb gedaan open je de Img Tool 1.3 en open je het bestand: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.img - Daarna kijk je in je mod hoe de filetjes heten. Bijv. skimmer.txt en skimmer.ddf - Je gaat dan terug naar de img tool en drukt op edit en daarna op find…Dan typ je de naam van heb bestanje in (in dit geval gewoon skimmer) Je krijgt dan die 2 bestandjes in de lijst te zien. - Vervolgens verwijder je de bestandjes (p.s. je kan ook eerst een backup van de bestandjes maken…Je doet dan eerst bovaan commands en dan extract…Geef dan de locatie en een klaar) - Nu moet je op commands en op add drukken om het nieuwe bestandje toe te voegen. Je doet dit dan met alle2 de bestandjes. - Nu doe je commands en archive rebuilt (dit duurt enige tijd) en je bent klaar!!!! Suc6 ermee!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 Wat wil je dan??? Blauw? Niet zo negatief hè Maar kevintje, waarschijnlijk heb je de TXD er niet goed ingezet. Dat zorgt voor de kleuren etcetera.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.