SanAndreasVinewood Geplaatst: 8 maart 2016 Rapport Geplaatst: 8 maart 2016 (bewerkt) Hallo ik heb een vraagje ivm de mechanic kosten. Een game dag zou 48minuten real time duren dacht ik? En elke game dag gaat er 275$ af van mijn huis en garage. En ook elke game dag kan je een auto verkopen. Zo dacht ik te hebben begrepen. Maar hoe kan het dat ik vaak (bijna altijd) wel 4x die mechanic/huis kosten heb op de duur dat ik maar 1x een auto kan verkopen? Dit begrijp ik niet. Als het beide om 1 game dag gaat, zou ik elke maal er 275$ afgaat als huur huis/garage, ook een auto moeten kunnen verkopen toch? Bewerkt: 8 maart 2016 door SanAndreasVinewood Reageren
.Sharingan Geplaatst: 8 maart 2016 Rapport Geplaatst: 8 maart 2016 Je betaalt per property mechanic kosten geloof ik. En je kunt auto's van de straat 1x per ingame dag verkopen. Auto's uit je eigen garage kan je achter elkaar verkopen. Reageren
SanAndreasVinewood Geplaatst: 8 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2016 (bewerkt) Dat weet ik ook wel en dat was mijn vraag niet Zoals ikzelf ook typte gaat er elke ingame dag (48minuten echte dag) je property mechanic kosten af (dat weet ik dus ook wel. Mijn vraag was waarom ik dat wel 6x vlak achter elkaar heb die kosten. Er gaat 75$ voor je huis af en 50$ voor je garage. ik heb 1 huis met 1 garages en 3 garages dat maakt 75$+50$+50$+50$+50$=275$dat er afgaat. Dat klopt dus voor zover. Maar ik krijg die rekening 6x na elkaar op 1 seconde!!!!!! Ik moet hier een afbeelding bijvoegen om bewijs maar hoe. http://s1026.photobu...ibhozg.jpg.html Bewerkt: 11 maart 2016 door ERRWINS Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 maart 2016 Rapport Geplaatst: 9 maart 2016 Stuur maar een ticket naar de support van Rockstar, wij kunnen je hier niet verder mee helpen. Reageren
SanAndreasVinewood Geplaatst: 9 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2016 Hoe doe je dat een ticket sturen? en naar waar? Reageren
nolms Geplaatst: 9 maart 2016 Rapport Geplaatst: 9 maart 2016 https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new Reageren
SanAndreasVinewood Geplaatst: 9 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2016 Hmmm ik denk niet dat die gaan luisteren naar 1 persoon uit Belgie hoor. Het is gewoon raar dat er elke dag je garage 6x afgaat maar 1x een auto kan verkopen op dezelfde dag. Maar tja, zo heb ik nog tal van vragen zoals bv irritante telefoon die je niet kan uitzetten zelfs niet als je solo speelt steeds om de 1seconde wel 8x berichtjes krijgen, enorm frustrerend en irritant lester die je elke seconde belt, dan 8-9 sms flopjes van andere spelers om heisten, ook al speel je solo !!! vaak wil ik men controller zo hard weggooien dat het op de duur niet meer fijn spelen is Reageren
nolms Geplaatst: 10 maart 2016 Rapport Geplaatst: 10 maart 2016 Dat is inderdaad raar maar die telefoontjes van Lester kun je wel stoppen, dan moet je gewoon 1 keer het gene doen waar hij voor belt. Die invites van andere spelers zul je wel altijd blijven houden helaas. Reageren
SanAndreasVinewood Geplaatst: 10 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2016 (bewerkt) Ja maar dat intereseert me niet wat Lester vraagt. Ik speel volgens mijn eigen ding. Ik druk dan gewoon en zie een groene heist klaar staan in men appartement maar negeer altijd. Wat wel erg erg erg erg erg ittitant is en blijft, die invites van andere spelers ik heb meermaals mijn controller al in de TV willen smijten ! Puur 1 blok zenuwen van altijd : PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP PLOP ............... ELKE seconde!!!!! :( dit kan toch niet dat ik de aller enige ter wereld ben die daar zenuwen van krijg ??????? Oke ik ben niet mee in de rotte maatschappij van smartphone en tablets in het dagelijkse leven, maar toch. Als mijn gsm ooit zou 10 berichten krijgen op 1 dag zou ik hem al kapotsmijten, gelukkig krijg ik maar 1 of 2 smsjes op een week/maand of ik zou ontploffen van miserie ik sta echt niet verstomt dat de jeugd agressief is van al die smartphone berichtjes hele dag door tokkelen Bewerkt: 10 maart 2016 door SanAndreasVinewood Reageren
TinuZzZ72 Geplaatst: 11 maart 2016 Rapport Geplaatst: 11 maart 2016 (bewerkt) Hahaha, iets zegt me dat ik SanAndreasVinewood al ken maar dan onder een andere naam. Maar goed...om de wijze heer Beugelsdijk maar weer eens te quoten:"RUSTAAAAGH" Het is een spelletje, gemaakt voor vermaak en ontspanning. Als ik je relaas zo lees geloof ik niet dat deze termen ook maar in de buurt komen van jouw beleving van gta. Adviseer je dan ook een andere game te gaan spelen of enkel story mode. Telefoontjes zullen nl blijven wat Nolms al aangeeft, ook de invites. Mbt je utlities/property kosten is een ticket idd de beste manier. Ooit een keer gedaan (er verdwenen periodiek auto's uit mijn garage zonder mijn toedoen) en werd keurig en snel geholpen (kreeg een flink bedrag terug gestort op mijn rekening ter compensatie). Weet dat er ook minder goede ervaringen zijn maar ik werd dus snel en prima geholpen Bewerkt: 11 maart 2016 door TinuZzZ72 Reageren
Michael Geplaatst: 11 maart 2016 Rapport Geplaatst: 11 maart 2016 Auto's uit je eigen garage kan je achter elkaar verkopen. Is dit iets voor de nieuwe consoles? Ik kan namelijk gewoon maar een auto verkopen per dag in het spel, ook al is het een auto uit mijn garage. Reageren
TinuZzZ72 Geplaatst: 11 maart 2016 Rapport Geplaatst: 11 maart 2016 (bewerkt) Auto's uit je eigen garage kan je achter elkaar verkopen. Is dit iets voor de nieuwe consoles? Ik kan namelijk gewoon maar een auto verkopen per dag in het spel, ook al is het een auto uit mijn garage. Ik denk dat er even het verschil moet worden aangemerkt tussen een auto die je gekocht hebt en eentje die van de straat komt. Legaal aangekochte auto's kun je blijven verkopen. Bij auto's die van de straat in je garage zijn gekomen geldt de 1x per in game dag. Dus het verschil zit hem in kopen of gejat, ongeacht of hij in je garage staat. Bewerkt: 11 maart 2016 door TinuZzZ72 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.