Jump to content

Niet goed kunnen opslaan


justino2

Recommended Posts

Hallo,

Ik speel al best lang gta 5 story mode, en ik was (voor mij) best ver.

Ik had net een heist achter de rug en money verdient. Ik ging opslaan zoals ik dat altijd deed.

De volgende dag ging ik het weer spelen, en eerst had ik niks door. Maar ik ging op de kaart kijken en zat op Franklin, toen ik naar zijn nieuwe huis in de bergen reed. Ik kwam binnen en opeens kreeg ik een bericht van: this is your new safehouse for Franklin. Maar dat nieuwe huis had ik al lang. Toen opeens kwam ik erachter dat er allemaal moneys weg waren en allemaal missies die ik al lang gedaan had overnieuw moest doen.

Met tegenzin ging ik toch verder, maar elke keer als ik opsloeg en de volgende dag weer verder ging, begon ik weer bij het punt waar ik de vorige was begonnen. Elke keer zat er een heist in, namelijk de Merrywheater heist (die ik dus ook al lang gedaan had). Maar nu heb ik die heist denk ik letterlijk al 10 keer gedaan. Maar ik weet niet of het aan mij licht of gewoon een fout is van mn spelcomputer (xbox 360). Eerst ging het altijd wel goed.

Lang verhaal dit.

Het punt is:

Ik kan niet verder met de game. Elke keer als ik afsluit en de Merrywheater heist en andere missies voor de 10e keer heb gedaan en de volgende dag verder ga, moet ik weer bij het begin beginnen en de Merrywheater heist en andere missies opnieuw doen.

Heeft iemand dit zelf ook meegemaakt?

Heeft iemand advies?

Alvast bedankt.

>>> Door PrioX: Topic verplaatst naar V: Technische problemen. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...