Tibman68 Geplaatst: 12 maart 2016 Rapport Geplaatst: 12 maart 2016 (bewerkt) Hoi ik heb een probleem. ik heb gta5 op de ps3 en netjes overgezet naar de ps4. nu is mijn ps4 kapot en wil niet helemaal van voor af aan beginnen. hoe krijg ik het spel weer op een nieuwe ps4 zodat ik weer verder kan spelen? Bewerkt: 12 maart 2016 door Tibman68 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 maart 2016 Rapport Geplaatst: 12 maart 2016 Hey Tibman, welkom hier op de grootste en gezelligste GTA community van Nederland Je voortgang is gelinked aan zowel je R* Social Club account als je PSN ID. Dus als jij op je nieuwe(?) ps4 inlogt op jouw al bestaande PSN ID, zou je weer probleemloos verder moeten kunnen met waar je was gebleven in GTA: Online Reageren
Tibman68 Geplaatst: 12 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2016 Hey Tibman, welkom hier op de grootste en gezelligste GTA community van Nederland Je voortgang is gelinked aan zowel je R* Social Club account als je PSN ID. Dus als jij op je nieuwe(?) ps4 inlogt op jouw al bestaande PSN ID, zou je weer probleemloos verder moeten kunnen met waar je was gebleven in GTA: Online bedankt voor de snelle reactie. We gaan het proberen. Toch niks te verliezen.... Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 maart 2016 Rapport Geplaatst: 13 maart 2016 ... verder moeten kunnen met waar je was gebleven in GTA: Online Single player data (dit is het GTA V forum, niet het GTA Online forum) wordt echter niet opgeslagen in de cloud, dus die voortgang is wél weg. Reageren
bee1992 Geplaatst: 13 maart 2016 Rapport Geplaatst: 13 maart 2016 ... verder moeten kunnen met waar je was gebleven in GTA: Online Single player data (dit is het GTA V forum, niet het GTA Online forum) wordt echter niet opgeslagen in de cloud, dus die voortgang is wél weg. goed lezen , hij zegt dat hij het overzetten van de data van ps3 naar ps4 succesvol is gelukt , aangezien dat dat alleen kan met de online data is er geen probleem , dat dit topic in het verkeerde forum staat heeft niks te maken met zijn online data die niet weg is. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 14 maart 2016 Rapport Geplaatst: 14 maart 2016 Big Boss heeft het over de Singleplayer voortgang, niet die van Online. Reageren
Tibman68 Geplaatst: 14 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2016 Big Boss heeft het over de Singleplayer voortgang, niet die van Online. het ging mij om de online data. single had ik al uitgespeeld dus dat hoef ik niet nog een keer. allemaal bedankt het is gelukt. >>> Door PrioX: Topic verplaatst naar Online: Technische problemen. <<< Reageren
queselino Geplaatst: 16 januari 2017 Rapport Geplaatst: 16 januari 2017 GTA5; kan je op beide PS spelen? PS4 en PS3 Ik moet nog overzetten en vraag me af of ik mijn garage inhoud verlies (??? queselino (at) hotmail DOT com Reageren
TryX Geplaatst: 16 januari 2017 Rapport Geplaatst: 16 januari 2017 GTA5; kan je op beide PS spelen? PS4 en PS3 Ik moet nog overzetten en vraag me af of ik mijn garage inhoud verlies (??? queselino (at) hotmail DOT com Je behoud alles, je maakt in feite een kopie van de ps3 naar de ps4 en op beide platformen kun je verder spelen, echter vanaf dat moment zijn het wel 2 aparte online game voortgang als het ware. :-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.