Michael Geplaatst: 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 Muziek, je hoort het elke dag wel. Iedereen heeft wel een of meerdere muzieknummers waar van diegene helemaal blij wordt tijdens het luisteren of heftig wilt dansen, dus de titel van dit topic is enorm vanzelfsprekend. Wat zijn jouw favoriete muzieknummers op dit moment? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 Dit Mexicaanse kinderliedje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 Ja, ik hou van zo veel muziek. Als ik hier 1 nummer zou plaatsen zou dat echt onterecht zijn voor de andere nummers.* Het is natuurlijk niet de bedoeling om elke dag een bericht te plaatsen over een muzieknummer die je hebt gehoord die dan je favoriete nummer is. En als dat wel het geval is? Ik kan soms helemaal weg zijn van een goed nummer als ik dat voor het eerst hoor. Omdat smaken soms kan veranderen is het gepast om niet meer dan een keer per week een bericht te plaatsen in dit topic. Of je plaatst het gewoon in de muziekkroeg (of een van de andere tientallen topics) waar je altijd mag posten wanneer je er zin in hebt om je favoriete muziek te delen. Sorry hoor, al die houterige kinderachtige regeltjes komen me echt de strot uit op een vriendenforum. Gemierenneuk, maar een topic verder is het no problemo. Post gewoon lekker wat je leuk vind, maak het gezellig en dan wordt het gezellig * ps. ik heb momenteel alleen al op deze pc een favorietenlijst van 3000+ nummers, dus dat zou een hele lange lijst worden. Ook hier is deze lijst niet absoluut en wordt nog vaak geüpdate. Genoeg geluld: 1999, komt u maar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 21 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 Sorry hoor, al die houterige kinderachtige regeltjes komen me echt de strot uit op een vriendenforum. Gemierenneuk, maar een topic verder is het no problemo. Ik begrijp zeker wat je bedoelt maar het is meer een regel zodat mensen niet dit topic gaan gebruiken om constant te postboosten wat soms wel gebeurd. Mocht een moderator van dit subforum zeggen dat ze de regels onnodig vinden, dan kunnen ze dat gewoon zeggen en dan zal ik die regel verwijderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 Ik ben op dit moment helemaal bezeten door Beach House. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 Sorry hoor, al die houterige kinderachtige regeltjes komen me echt de strot uit op een vriendenforum. Gemierenneuk, maar een topic verder is het no problemo. Ik begrijp zeker wat je bedoelt maar het is meer een regel zodat mensen niet dit topic gaan gebruiken om constant te postboosten wat soms wel gebeurd. Mocht een moderator van dit subforum zeggen dat ze de regels onnodig vinden, dan kunnen ze dat gewoon zeggen en dan zal ik die regel verwijderen. Aight, sorry voor me gezemel... laat 't lekker op z'n beloop ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 Sorry hoor, al die houterige kinderachtige regeltjes komen me echt de strot uit op een vriendenforum. Gemierenneuk, maar een topic verder is het no problemo. Ik begrijp zeker wat je bedoelt maar het is meer een regel zodat mensen niet dit topic gaan gebruiken om constant te postboosten wat soms wel gebeurd. Mocht een moderator van dit subforum zeggen dat ze de regels onnodig vinden, dan kunnen ze dat gewoon zeggen en dan zal ik die regel verwijderen. Postboosten is hier sowieso niet toegestaan dus als we dat zien gebeuren, grijpen we vanzelf wel in. Wat mij betreft hoeft dit topic daar niet nog een extra regel voor te hebben, ik ga ervanuit dat men gevoelsmatig wel weet hoe vaak ze hier kunnen posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 21 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 Dan mag er vanaf nu gewoon dagelijks worden gepost in dit topic zonder de regel. De hoofdtopic is dan bij deze ook aangepast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 Leuk topic. Deze luister ik momenteel wel wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 https://www.youtube.com/watch?v=SPcsMMEMbfw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 Ik luister verschillende songs, maar dit verandert sowieso wel in een dag of een week. Maar voor nu deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 Ik ben op dit moment helemaal bezeten door Beach House. Mooie band is dat, ja. Het beste van Mazzy Star en Slowdive gecombineerd, in mijn optiek. Ik vind 'Teen Dream' ook een erg sterk album. Ik ben weer bezig aan een Primal Scream-marathon. Weinig bands zo creatief en veelzijdig als deze Glaswegians, als je het mij vraagt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2016 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2016 De laatste tijd ben ik weer verslingerd aan de laatste release van Talk Talk, The Laughing Stock. Dit nummer springt er erg uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.