SpacyColours Geplaatst: 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2016 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 24 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2016 ik had vroeger wel van die nummers die ik dan zo erg leuk vond, dat ik ze helemaal plat draaide tot ik ze niet meer wilde horen. Resurrection bleef ik eigenlijk wel leuk vinden, helemaal te gek vond ik die piepjes (de bongo song verveelt ook niet snel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 1 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2016 De versie van Pollyanna waar ik altijd al op hoopte dat die zou komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2016 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 5 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2016 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2016 http://youtu.be/0yTGWsydgTo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2016 Ander twee ook nog steeds wel, maar deze is echt lekker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 11 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2016 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterDM Geplaatst: 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2016 (bewerkt) Ik krijg bij dit nummer altijd de gedachten dat er OG's een drive-by met brommende V8 en piepende banden uitvoeren op andere gangsters.Misschien teveel GTA SA gespeeld of de verkeerde films gekeken . Bewerkt: 17 april 2016 door MisterDM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2016 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 7 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2016 (bewerkt) . Bewerkt: 7 mei 2020 door .PhoeniX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2016 Beide leuke nummers Bas & Phoenix. Ik ga op de gangsta-tour: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2016 Ik ben momenteel helemaal weg van de nieuwe single van The Stone Roses. Hun eerste nieuwe materiaal in 20 jaar en potdomme, wat is het goed. Ik had er geen hoge verwachtingen van, maar ze hebben me aangenaam verrast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2016 https://www.youtube.com/watch?v=WdLr7EDNAfc Heerlijk voor het slapen gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2016 Stuitte laatst weer op deze, herkenbaar onder de meesten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.