Jump to content

Los Santos of Blaine County?

Recommended Posts

Geplaatst:

med_gallery_1_164_486384.jpg

Voor sommigen is de drukte en het stadsleven van Los Santos geweldig, racend door de straten van Los Santos met hun sportvoertuigen. Maar soms kunnen anderen ook helemaal genieten om gewoon met een terreinwagen door de woestijn te rijden en vervolgens daar genieten van de prachtige natuur die Blaine County heeft. Maar beide plekken hebben zeker zijn voor en nadelen! Zit je liever Los Santos of Blaine County?

Geplaatst:

Zoals jezelf als zegt, hebben beide voordelen en nadelen. Variatie is voor mij daarom het beste, toch zit ik liever in Los Santos dan in Blaine Country.

Geplaatst:

Los Santos, ook al dat het slecht is ingericht en er eigenlijk weinig te beleven valt. Vespucci, Alta en Pillbox zijn wel best interessant.

Geplaatst:

Ligt eraan met wie ik aan het free-roamen ben. Als ik met Franklin speel, chill ik uiteraard gewoon in de achterbuurten van Los Santos en doe ik af en toe een tourtje naar Downtown of door andere gebieden van Los Santos. Ook wel lekker om met een leuke snelle auto even die special ability te misbruiken en zien hoelang ik kan scheuren door de stad en de snelwegen door de metropool zonder een krasje op te lopen. Met Michael zit ik eigenlijk vooral in de buurt van mijn huis, af en toe een potje tennis of iets dergelijks, maar vooral gewoon laylow en kijken wat voor gare side-activities het Vinewood en omstreken te bieden hebben. Met Trevor rij ik natuurlijk als een maniak door Blaine County in mijn Bodhi en kom ik overal wel. Soms een bezoekje aan Los Santos, maar dan moet ik echt in een 'zin om te kloten' stemming zijn en ben ik uit op een flinke killing spree.

Geplaatst:

Blaine County sowieso.. De omgeving is tien keer zo mooier dan dat van Los Santos, daarnaast ben ik ook een enorme liefhebber van de natuur.

Los Santos is eigenlijk niet weggelegd voor mij, het voelt niet serieus aan als 'n stad maar eerder als een (groot) dorp. Straten en dergelijke

zijn véél te nauw ingericht én 't merendeel van de gebouwen staan té dicht op elkaar. Neem is een voorbeeld van LC; de stad zelf is een tig

keer groter dan LS, straten zijn aanzienlijk breder en er rijdt veel meer verkeer op de straten. Maar ik begin langzaam aan af te dwalen van het

onderwerp. Alsnog staat m'n besluit vast op Blaine County...

Geplaatst:

Ik denk dat ik zelf ook voor Blaine County ga alhoewel ik meestal in Los Santos zit. Blaine County heeft echt interessante dorpen en er is altijd wel wat te beleven daar.

Geplaatst:

Ik kies ook voor Blaine County. Ik ben nogal van het rustig rond cruisen. En waar kan dat beter dan in de bergen van Blaine County? Lekker rustig zonder al te veel last te hebben van de rest. Los Santos is zeker niet verkeerd. Maar zoals hierboven ook al gezegd is vind ik de omgeving een stuk mooier in Blaine County.

Geplaatst:

Op zich een mooie reden, maar er ligt geen enkele bergweg in Blaine County.

Mapp2.jpg

Misschien toch wel even goed om bedenken dat Blaine County niet zo groot is.

Geplaatst:

Bedoel natuurlijk de offroad wegen die tussen de landschappen liggen, overigens ook in Los Santos County als je de bovenstaande map erbij pakt. :puh:

Geplaatst:

Vind Blaine County eerlijk gezegd maar saai en eentonig... En ik houd gewoon niet van die beesten in Los Santos County. Ben me al zo vaak doodgeschrokken. Dus geef mij maar gewoon oud vertrouwd Los Santos.

Geplaatst:

eh, jawel? 'k Ben herhaaldelijk op Mount Chiliad geweest én daar zijn degelijk wel bergwegen te vinden. Maar ga alsjeblieft niet lopen

muggenziften dat het niet zo is, want het is door en door niet bewezen dat er géén bergwegen in Blaine County te vinden zijn.

Geplaatst:

eh, jawel? 'k Ben herhaaldelijk op Mount Chiliad geweest én daar zijn degelijk wel bergwegen te vinden. Maar ga alsjeblieft niet lopen muggenziften dat het niet zo is, want het is door en door niet bewezen dat er géén bergwegen in Blaine County te vinden zijn.

Wat Phoenyxar waarschijnlijk bedoelt, waar ik tenminste vanuit ga zijn geasfalteerde wegen die je ook kan vinden in Oostenrijk en Zwitserland zoals de Pass Thurn. De wegen die naar de top van Mountain Chilliad gaan zijn volgens mij gewoon wandelroutes waar fietsers en mensen met bijvoorbeeld een Sanchez gebruik van kan maken. Natuurlijk kan je er ook op komen met een auto en vrachrwagen maar dat maakt het niet een officiële bergweg.

Geplaatst:

Mapp2.jpg

Los Santos Country is dan toch het mooist. Daar zit de mooie natuur en de grote omgeving. De wijnboerderij in het westen is erg mooi, en het riviertje dat het langs loopt is ook een plek waar je veel fun kunt hebben. En je kan er heerlijk off-roaden. :)

Los Santos zelf is natuurlijk ook mooi. Dat is de plek waar m'n huis staat en waar je het beste de politie uit kan dagen. :puh:

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben liever in Los Santos dan Blaine County. De drukke stad en het uitzicht vanuit mijn appartement bevalt me wel ^_^ .

Alhoewel ik het soms ook wel eens leuk vind om Blaine County te bezoeken als ik eens zin heb in rust.

Misschien dat ik ooit een keer een huis ga aanschaffen in Blaine County. Scheelt me de reistijd :7.

Bewerkt: door MisterDM

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...