Bassieboy35 Geplaatst: 21 maart 2016 Rapport Geplaatst: 21 maart 2016 In dit Praat- & Overlegtopic kunnen alle opdrachten worden nabesproken, gereageerd worden op (uitslagen van) Mol-tests, enzovoort. Posts die over opdrachten gaan die nog bezig zijn horen uiteraard in het topic van die opdracht. Regels: Alleen deelnemers van WidM mogen hier posten. Zorg dat je met je posts hier het spel niet verpest. Een kleine uitspraak kan al grootstrekkende gevolgen hebben. De organisatie heeft het recht om posts te verwijderen indien zij dit nodig acht. De normale forumregels zijn uiteraard ook van kracht. Uitgeschakelde deelnemers, evenals niet-deelnemers mogen hier niet (meer) posten. Net zoals in overige topics binnen dit forum.
NickOwnage Geplaatst: 22 maart 2016 Rapport Geplaatst: 22 maart 2016 Hoppa! Dit geld kun je ook echt winnen neem ik aan, hé? Met GTAForum als hoofdsponsor.
Dexist Geplaatst: 22 maart 2016 Rapport Geplaatst: 22 maart 2016 Daar ga ik wel van uit, krijgt de mol ook een vergoeding?
Bassieboy35 Geplaatst: 22 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2016 Het geld wordt uitgekeerd zodra de beloofde vergoeding van Miljoenenjacht is uitgekeerd...
MegaPilot Geplaatst: 22 maart 2016 Rapport Geplaatst: 22 maart 2016 Ik heb ergens het gevoel dat het niet de bedoeling was om te zoeken op Google op deze manier...
3L1077 Geplaatst: 22 maart 2016 Rapport Geplaatst: 22 maart 2016 Ik ook, had er ook aan gedacht, maar het leek me niet zo mooi. Achja, geld is binnen.
Dexist Geplaatst: 22 maart 2016 Rapport Geplaatst: 22 maart 2016 Ik heb ergens het gevoel dat het niet de bedoeling was om te zoeken op Google op deze manier... haha we hadden anders ook wel goed gegokt, maar het Was wel een mooie bevestiging Iets zeg me dat de volgende plaatjes wat minder zoekbaar zijn
SpacyColours Geplaatst: 22 maart 2016 Rapport Geplaatst: 22 maart 2016 De grote vraag is nu niet wíe is de mol, maar wáár is de mol?
Recommended Posts