Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    51

  • SpacyColours

    38

  • MegaPilot

    31

  • JasonStatham

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het was ook veel moeilijker geweest als jullie Google niet hadden gebruikt.

Tja, ik kan ook hardlopen zonder schoenen, maar als er schoenen beschikbaar zijn...hypocrite.gif

zonder Google is het ook binnen een paar seconden te vinden vul in bij de zoek opdracht "voor de medewerker," inclusief aanhalingstekens en geef resultaten weer als berichten. Tweede en derde resultaat Is al het juiste. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Excuses voor deze opdracht. Dit is gewoon mijn fout geweest en vind het daardoor ook erg vervelend dat zo'n opdracht al binnen vijf minuten geraden is. Ondanks dat heb ik toch echt gekeken naar afbeelding zoeken op Google, woorden in de zoekmachine, personen etc. die jullie konden helpen, maar de zoekmachine gaf bij mij gewoon geen resultaten dus ging ik er vanuit dat dit bij jullie ook het geval was. Schijn bedriegt. Dat jullie daardoor klagen over het niveau vind ik dan logisch. Volgende week nieuwe kansen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja, iets proberen te doen wat Google niet kan vinden is ook lastig. Zelf met plaatjes Is Google erg slim. Maar wel goed dat je het geprobeerd had.

Wanneer kunnen de eerste test verwachten? Zin in!

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

De deadline voor de test ligt over het algemeen iedere week, zowel voor deelnemers als niet-deelnemers, op zaterdagavond 23.59 uur. Ben je te laat met het maken van de test? Dan lig je helaas uit het spel, ongeacht je minder fouten zou hebben gehad dan iemand anders. Wij gaan uiteraard er vanuit dat iemand zijn Mol-test niet op tijd inlevert.

Oh! Wie dan?

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...