Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja die van jou, maar in een van de eerste opdrachten is er een zwarte gevonden, door iemand.

Die zit er nog steeds in, we hadden het wel geweten denk ik als deze was in gezet.

• Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

51

• SpacyColours

38

• MegaPilot

31

• JasonStatham

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ja maar als de Zwarte wordt ingezet heb je helemaal niks meer aan je Vrinstelling :puh:

Geplaatst:

Misschien had ik eigenlijk niets moeten zeggen :puh: en had je geen test ingeleverd, met de gedachte "joah ik ga toch wel door w/e"

Dan bij de uitslag, "Ja, er is een zwarte vrijstelling gebruikt m.a.w doei MP"

Geplaatst:

Ik ging sowieso die test ingevuld hebben hoor. ;) Meer zelfs: ik had hem al helemaal ingevuld toen jij hiermee op de proppen kwam. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

shiny.gif door.

Wel leuk ik zat bij test 1 deels op Nick, en bij test 2 zat ik ook deels op Asphy emo.gif

Bewerkt: door Dexist
Geplaatst:

Yeeh, door :) Ik vraag me wel af waarom er nog mensen komen, na degene die rood hjeeft gekregen :puh:

Geplaatst:
Daarnaast is het voor de uitgeschakelde ook verboden om nog te posten in het Praat- & Overlegtopic.
Geplaatst:

Fiew, ik zit er nog in. Complimenten trouwens voor die manier van 'onthullen', echt goed gevonden!

Geplaatst:

Fiew, ik zit er nog in. Complimenten trouwens voor die manier van 'onthullen', echt goed gevonden!

Klopt! Maakt het echt spannend.

Geplaatst:

Wel leuk ik zat bij test 1 deels op Nick, en bij test 2 zat ik ook deels op Asphy emo.gif

Waag het niet om op mij te gaan stemmen!

Geplaatst:

Waag het niet om op mij te gaan stemmen!

De vloek van Dexist. :O
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...