Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic

Recommended Posts

• Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

51

• SpacyColours

38

• MegaPilot

31

• JasonStatham

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dexist, zat ik dicht bij die 3 jokers of niet?

Niet bij die drie, daar zat je nog een heel eind van af. Wel, denk ik als je nog een keer naar rechts was gegaan dat je op die 2 jokers zat. Daar sta je nu zowat naast.

1000, redelijk smile3.gif

Yep, had meer kunnen zijn als er iemand niet voor de vrijstelling ging :puh:, er niet iemand halverwege het spel besloot niet meer te bewegen en er over het algemeen wat vaker mijn advies werd opgevolgd.

Maar toch een mooi gemiddelde :D

Geplaatst:

Ik had het heel druk met school, trainen en huiswerkbegeleiding Sorry :(

Geplaatst:

Maar mijn plan om de jokers te ontwijken is wel mooi gelukt, alleen die vrijstelling kon ik niet tegenhouden :(

Geplaatst:

Ik snap niet hoe iemand voor de vrijstelling kon gaan zonder ook maar te weten waar die vrijstelling ongeveer lag? Dat kaartje in het begin van het topic was toch zo goed als nutteloos?

Geplaatst:

Het plaatje waar jullie het mee moesten doen gaf wel aan waar jullie startten en waar de jokers/vrijstelling zich bevonden. Verder qua kamer indeling niks, hij geluk dat de onderste kamers groot waren en even hoog, zo bleef hij op de juist hoogte de hele tijd. Dat of, hij zelf had ook een kaartje :7

Geplaatst:

Ik denk aan het einde pas.

Maar voor de vrijstelling wil ik hem graag prive laten zien als de baas dat toelaat :)

Geplaatst:

Maar voor de vrijstelling wil ik hem graag prive laten zien als de baas dat toelaat :)

Geplaatst:

Straks weer de test, op wie zal in nu deels gaan stemmen? Dan valt die af smile3.gif

Je bedoelt op meerdere personen invullen?
Geplaatst:

Straks weer de test, op wie zal in nu deels gaan stemmen? Dan valt die af :)

Maakt niet uit, blijkbaar heb jij geen reden om test serieus in te vullen.

Geplaatst: (bewerkt)

Naja aangezien vorige keer het toevallig zo was dat nick en asphy weg vielen, en ik bij de test 1 en 2 respectievelijk deels op hun zat. Dus wie is het volgende slachtoffer puh2.gif

Maakt niet uit, blijkbaar heb jij geen reden om test serieus in te vullen.

Klopt gewoon random antwoorden geven en het komt wel goed.

Bewerkt: door Dexist
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...