JasonStatham Geplaatst: 15 april 2016 Rapport Geplaatst: 15 april 2016 Straks weer de test, op wie zal in nu deels gaan stemmen? Dan valt die af Kies mij
SpacyColours Geplaatst: 15 april 2016 Rapport Geplaatst: 15 april 2016 Waarschijnlijk gaat Dexist zichzelf invullen.
SpacyColours Geplaatst: 16 april 2016 Rapport Geplaatst: 16 april 2016 Maar wat was het nou met die tip? Waar ik dus meteen aan dacht was dat we allemaal naar vakje 2-B moesten op die kaart of zo, als je het in een soort rooster zou zien. Maar zo te zien had het hier niets mee te maken?
SpacyColours Geplaatst: 17 april 2016 Rapport Geplaatst: 17 april 2016 Oké. Wauw. Dit zag ik dus écht niet aankomen...
JasonStatham Geplaatst: 17 april 2016 Rapport Geplaatst: 17 april 2016 Poeh, wat spannend! Ik vraag me af of Dexist de zwarte vrijstelling had..
KoningJesper Geplaatst: 17 april 2016 Rapport Geplaatst: 17 april 2016 Oh, onverwacht. Gelukkig zelf wel weer door
SpacyColours Geplaatst: 17 april 2016 Rapport Geplaatst: 17 april 2016 Poeh, wat spannend! Ik vraag me af of Dexist de zwarte vrijstelling had.. Als hij hem had, ben ik blij dat hij hem niet heeft ingezet. Mijn mol was namelijk... jawel, Dexist. Dus als ik geen vrijstelling had, zou ik er dus misschien wel uit zijn gevlogen. Maar ik vermoed dat degene met de zwarte vrijstelling allang het spel uit is, anders was ie allang wel ingezet. Wel jammer dat Dexist nu uit het spel is, hij was een erg fanatieke deelnemer. Maar voor mij is het ook wel voordelig, want nu ik weet dat hij het niet is, blijft er voor mij nog maar één over.
JasonStatham Geplaatst: 19 april 2016 Rapport Geplaatst: 19 april 2016 Helemaal niks voor de pot, wat jammer nou!
SpacyColours Geplaatst: 19 april 2016 Rapport Geplaatst: 19 april 2016 Ach, er is ook niets af, moet je maar denken.
JasonStatham Geplaatst: 19 april 2016 Rapport Geplaatst: 19 april 2016 Ach, er is ook niets af, moet je maar denken. Altijd vrolijke vriend, waar hadden we deze keuze aan te danken, ik dacht dat jij de mol al zo goed als zeker te pakken had?
SpacyColours Geplaatst: 19 april 2016 Rapport Geplaatst: 19 april 2016 Nou ja, voor hetzelfde geld heeft iedereen de goede mol al te pakken. Dus tja, dan neem ik maar het zekere voor het onzekere he...
JasonStatham Geplaatst: 19 april 2016 Rapport Geplaatst: 19 april 2016 Iets zegt me dat de mol al door een grote deel te pakken is... Maar even een vraagje, tests worden bepaald door tijd en een joker is geen +1 goede antwoord toch?
Recommended Posts