JasonStatham Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Ik heb geen idee. Ik ga de test maken met behulp van kansberekeningen. Dat werkte voor die dude in de show een paar jaar geleden ook erg goed de eerste paar tests
KoningJesper Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Ik heb geen idee. Ik ga de test maken met behulp van kansberekeningen. Dat werkte voor die dude in de show een paar jaar geleden ook erg goed de eerste paar tests Ja ik ook denk ik Heb de Mol ook niet veel zien mollen
Dexist Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Ik gok er gewoon op dat ik goed ben in gokken.
SpacyColours Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Toevallig vandaag bij mij in huis probeerde iemand wel iets van vijftig keer om yahtzee te gooien, steeds zonder succes. Toen gaf hij het maar op, maar liet het iemand anders één keer proberen. En jawel hoor, in slechts twee worpen had die persoon yahtzee. Dus ik ga daar voor de zekerheid maar niet vol op vertrouwen.
KoningJesper Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Toevallig vandaag bij mij in huis probeerde iemand wel iets van vijftig keer om yahtzee te gooien, steeds zonder succes. Toen gaf hij het maar op, maar liet het iemand anders één keer proberen. En jawel hoor, in slechts twee worpen had die persoon yahtzee. Dus ik ga daar voor de zekerheid maar niet vol op vertrouwen. Nou mijn zusje gooide ooit 8x achter elkaar Yathzee en ik gooide een paar potjes achter elkaar geen kut. En dat terwijl ik veeel slimmer en veeel ouder ben. Dus nee, dat gokken is niet te vertrouwen.
JasonStatham Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Toevallig vandaag bij mij in huis probeerde iemand wel iets van vijftig keer om yahtzee te gooien, steeds zonder succes. Toen gaf hij het maar op, maar liet het iemand anders één keer proberen. En jawel hoor, in slechts twee worpen had die persoon yahtzee. Dus ik ga daar voor de zekerheid maar niet vol op vertrouwen. Nou mijn zusje gooide ooit 8x achter elkaar Yathzee en ik gooide een paar potjes achter elkaar geen kut. En dat terwijl ik veeel slimmer en veeel ouder ben. Dus nee, dat gokken is niet te vertrouwen. Het enige wat ik hiervan moet denken is waarom heb ik niemand om bordspelletjes mee te spelen?
SpacyColours Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Het enige wat ik hiervan moet denken is waarom heb ik niemand om bordspelletjes mee te spelen? Misschien omdat je altijd probeert de spellen te saboteren?
JasonStatham Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Ik ga gewoon net doen alsof ik dat niet heb gelezen
KoningJesper Geplaatst: 1 april 2016 Rapport Geplaatst: 1 april 2016 Ik ga gewoon net doen alsof ik dat niet heb gelezen Tsja, de mol is blind he
aron24 Geplaatst: 2 april 2016 Rapport Geplaatst: 2 april 2016 Even een reminder Voor de genen die nog niet de test hebben gespeeld: dit kan nog t/m 23:59. Zien we dan van jou geen test verschijnen, lig je automatisch uit het spel. En dat is niet wat je wil, toch? Als je bang bent dat je ooit een test vergeet in te sturen, volg dan dit topic samen met het Moltests-topic. Dan blijf je namelijk altijd op de hoogte. Succes!
Dexist Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Gun ze nog even tijd om het na te kijken , of is dat bij jou niet nodig?
Recommended Posts