Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb geen idee.

Ik ga de test maken met behulp van kansberekeningen. Dat werkte voor die dude in de show een paar jaar geleden ook erg goed de eerste paar tests :puh:

• Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

51

• SpacyColours

38

• MegaPilot

31

• JasonStatham

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb geen idee.

Ik ga de test maken met behulp van kansberekeningen. Dat werkte voor die dude in de show een paar jaar geleden ook erg goed de eerste paar tests puh2.gif

Ja ik ook denk ik :puh: Heb de Mol ook niet veel zien mollen ;)
Geplaatst:

Toevallig vandaag bij mij in huis probeerde iemand wel iets van vijftig keer om yahtzee te gooien, steeds zonder succes. Toen gaf hij het maar op, maar liet het iemand anders één keer proberen. En jawel hoor, in slechts twee worpen had die persoon yahtzee.

Dus ik ga daar voor de zekerheid maar niet vol op vertrouwen. :7

Geplaatst:

Toevallig vandaag bij mij in huis probeerde iemand wel iets van vijftig keer om yahtzee te gooien, steeds zonder succes. Toen gaf hij het maar op, maar liet het iemand anders één keer proberen. En jawel hoor, in slechts twee worpen had die persoon yahtzee.

Dus ik ga daar voor de zekerheid maar niet vol op vertrouwen. emo.gif

Nou mijn zusje gooide ooit 8x achter elkaar Yathzee en ik gooide een paar potjes achter elkaar geen kut. :duh: En dat terwijl ik veeel slimmer en veeel ouder ben. :engel: Dus nee, dat gokken is niet te vertrouwen. :clown:
Geplaatst:

Dus ik ga daar voor de zekerheid maar niet vol op vertrouwen. emo.gif

Nou mijn zusje gooide ooit 8x achter elkaar Yathzee en ik gooide een paar potjes achter elkaar geen kut. duh.gif En dat terwijl ik veeel slimmer en veeel ouder ben. hypocrite.gif Dus nee, dat gokken is niet te vertrouwen. clown.gif

Het enige wat ik hiervan moet denken is waarom heb ik niemand om bordspelletjes mee te spelen? nosmile.gif
Geplaatst:

Het enige wat ik hiervan moet denken is waarom heb ik niemand om bordspelletjes mee te spelen? nosmile.gif

Misschien omdat je altijd probeert de spellen te saboteren? 0_0

post-131689-0-22604200-1459460373.gif

Geplaatst:

Ik ga gewoon net doen alsof ik dat niet heb gelezen hypocrite.gif

Tsja, de mol is blind he :engel:
Geplaatst:

Even een reminder

Voor de genen die nog niet de test hebben gespeeld: dit kan nog t/m 23:59. Zien we dan van jou geen test verschijnen, lig je automatisch uit het spel. En dat is niet wat je wil, toch?

Als je bang bent dat je ooit een test vergeet in te sturen, volg dan dit topic samen met het Moltests-topic. Dan blijf je namelijk altijd op de hoogte. Succes! :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...