Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic

Recommended Posts

• Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

51

• SpacyColours

38

• MegaPilot

31

• JasonStatham

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik zeg het wel pas na de test, anders was het te gemakkelijk uiteraard. Of komen er nog rondes?

Geplaatst:

Ik ga er vanuit dat ik er ook nog in zit.

jammer ouwe!

Leipe manier van uitsla vertellen, zag het niet aankomen en dat was keispannend!

Geplaatst:

Fuck zeg. Ik las en dacht zo van "hieronder staat wie er uit gaat". Ik zie mijn naam als eerst :O. En toen groen, pfieuwwww.

Geplaatst:

Maar er zit dus nog een zwarte vrijstelling in het spel jongens! Tenminste als deze was ingezet hadden we dat wel geweten, lijkt me.

Oppassen dus maar weer.

Geplaatst:

Jezus vet gedaan met die schermen :tu:

Die keren dat t zo lang duurde vroeg ik me af of de gif gewoon bleef hangen of dat t zo hoorde :7

*omhelst Nick net zoals op TV*

Geplaatst:

*compilatie van scènes met NickOwnage onder begeleiding van droevig muziekje*

Geplaatst:

En direct lapt hij al de regels aan zijn laars. :O

Welke regel? smile3.gif

De uitgeschakelde mag niets loslaten over zijn Mol-test, verdenkingen, acties, of wat dan ook. Op geen enkele plek of manier. Pas ná afloop van de complete wedstrijd mag hier over gesproken worden. Daarnaast is het voor de uitgeschakelde ook verboden om nog te posten in het Praat- & Overlegtopic. Ook kan de uitgeschakelde niet meedoen aan verdere Mol-tests, ook niet voor de ranglijst van niet-deelnemers.

Geplaatst:

Ik heb het toch niet over iets? Ik zeg alleen ik hoop dat ik toch 1 vraag goed had, meer op de manier van alles fout zou ook sneu zijn. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...