3L1077 Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Ik zeg het wel pas na de test, anders was het te gemakkelijk uiteraard. Of komen er nog rondes?
NickOwnage Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Ik ga er vanuit dat ik er ook nog in zit.
JasonStatham Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Ik ga er vanuit dat ik er ook nog in zit. jammer ouwe! Leipe manier van uitsla vertellen, zag het niet aankomen en dat was keispannend!
Dexist Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Fuck zeg. Ik las en dacht zo van "hieronder staat wie er uit gaat". Ik zie mijn naam als eerst :O. En toen groen, pfieuwwww.
NickOwnage Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Haha, mooi kut. Succes allemaal! Hopelijk had ik wel minstens 1 vraag goed.
Dexist Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 En direct lapt hij al de regels aan zijn laars. :O
Dexist Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Maar er zit dus nog een zwarte vrijstelling in het spel jongens! Tenminste als deze was ingezet hadden we dat wel geweten, lijkt me. Oppassen dus maar weer.
KoningJesper Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Jezus vet gedaan met die schermen Die keren dat t zo lang duurde vroeg ik me af of de gif gewoon bleef hangen of dat t zo hoorde *omhelst Nick net zoals op TV*
SpacyColours Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 *compilatie van scènes met NickOwnage onder begeleiding van droevig muziekje*
Bassieboy35 Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2016 De beelden moet je er zelf maar bij bedenken.
NickOwnage Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 En direct lapt hij al de regels aan zijn laars. :O Welke regel?
Niked Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 En direct lapt hij al de regels aan zijn laars. :O Welke regel? De uitgeschakelde mag niets loslaten over zijn Mol-test, verdenkingen, acties, of wat dan ook. Op geen enkele plek of manier. Pas ná afloop van de complete wedstrijd mag hier over gesproken worden. Daarnaast is het voor de uitgeschakelde ook verboden om nog te posten in het Praat- & Overlegtopic. Ook kan de uitgeschakelde niet meedoen aan verdere Mol-tests, ook niet voor de ranglijst van niet-deelnemers.
NickOwnage Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Ik heb het toch niet over iets? Ik zeg alleen ik hoop dat ik toch 1 vraag goed had, meer op de manier van alles fout zou ook sneu zijn.
Recommended Posts