MegaPilot Geplaatst: 8 april 2016 Rapport Geplaatst: 8 april 2016 Mijn excuses voor mijn afwezigheid...
SpacyColours Geplaatst: 8 april 2016 Rapport Geplaatst: 8 april 2016 Asphyxiated, als jij de mol bent kom ik hoogstpersoonlijk naar je toe om je te aanbidden. Elke keer als wij net een opdracht hebben gefaald en al bezig zijn elkaar te beschuldigen, kom jij vlak voor de deadline loom nog even aanslenteren, om een duit in het zakje te doen waar tegen die tijd letterlijk niemand meer wat aan heeft. Nou jongens, bij dezen een kleine tip voor jullie test: mij kunnen jullie in elk geval wegstrepen als mol. Volgens mij was ik deze week de enige die de groep geen geld gekost heeft. Ík daarentegen zal het bij deze test heel moeilijk gaan krijgen...
JasonStatham Geplaatst: 8 april 2016 Rapport Geplaatst: 8 april 2016 Jou hadden we allemaal allang weggestreept
SpacyColours Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Tja, iedereen weet natuurlijk al dat ik gewoon de pot ga winnen.
Dexist Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Asphyxiated, als jij de mol bent kom ik hoogstpersoonlijk naar je toe om je te aanbidden. Elke keer als wij net een opdracht hebben gefaald en al bezig zijn elkaar te beschuldigen, kom jij vlak voor de deadline loom nog even aanslenteren, om een duit in het zakje te doen waar tegen die tijd letterlijk niemand meer wat aan heeft. Nou jongens, bij dezen een kleine tip voor jullie test: mij kunnen jullie in elk geval wegstrepen als mol. Volgens mij was ik deze week de enige die de groep geen geld gekost heeft. Ík daarentegen zal het bij deze test heel moeilijk gaan krijgen... Zal wel erg nasty zijn al Is de pot nog rijkelijk gevuld, dus of het aanbidden echt op zijn plek Is? De echte mol acties moeten nog komen denk ik. Deal als ik jou wegstreep, streep jij mij dan weg?
3L1077 Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Sinds wanneer hebben gewone kandidaten er iets aan om weggestreept te worden?
Dexist Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Om weer iemand minder om te verdenken. -- Zo test ingevuld, nu maar weer duimen. Nog best gespreid geantwoord
KoningJesper Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Voor wanneer moeten de molboekjes worden ingeleverd?
Dexist Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 De deadline hiervoor ligt op zaterdag 9 april, 23.59 uur. nog iets meer dan 12 uur
3L1077 Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Ik heb echt een slecht gevoel bij deze test.
MegaPilot Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Ik heb echt een slecht gevoel bij deze test. Ik ben er zeker van dat ik de test zal doorstaan.
Dexist Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Hmm daar Ik heb echt een slecht gevoel bij deze test. Ik ben er zeker van dat ik de test zal doorstaan. Ik denk dat je dat maar niet moet zijn
3L1077 Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Stiekem hoop ik dat MP de mol is en dus helemaal geen voordeel heeft aan die ***vrijstelling
Dexist Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 (bewerkt) Naja dan is hij wel zeker door Dus. MP is de mol :O, case closed. Maar: Als er een Zwarte Vrijstelling in het spel komt, dus ingezet wordt, vervallen alle Jokers en Vrijstellingen die deze aflevering zijn ingezet. Als er een Zwarte Vrijstelling in het spel is, zul je altijd de test in moeten vullen ongeacht je vrijstelling hebt of niet. Bewerkt: 9 april 2016 door Dexist
MegaPilot Geplaatst: 9 april 2016 Rapport Geplaatst: 9 april 2016 Hoezo zwarte vrijstelling? Dat plaatje was toch gewoon groen?
Recommended Posts