Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic

Recommended Posts

• Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

51

• SpacyColours

38

• MegaPilot

31

• JasonStatham

29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Asphyxiated, als jij de mol bent kom ik hoogstpersoonlijk naar je toe om je te aanbidden. Elke keer als wij net een opdracht hebben gefaald en al bezig zijn elkaar te beschuldigen, kom jij vlak voor de deadline loom nog even aanslenteren, om een duit in het zakje te doen waar tegen die tijd letterlijk niemand meer wat aan heeft. _O_

Nou jongens, bij dezen een kleine tip voor jullie test: mij kunnen jullie in elk geval wegstrepen als mol. Volgens mij was ik deze week de enige die de groep geen geld gekost heeft. Ík daarentegen zal het bij deze test heel moeilijk gaan krijgen...

Geplaatst:

Asphyxiated, als jij de mol bent kom ik hoogstpersoonlijk naar je toe om je te aanbidden. Elke keer als wij net een opdracht hebben gefaald en al bezig zijn elkaar te beschuldigen, kom jij vlak voor de deadline loom nog even aanslenteren, om een duit in het zakje te doen waar tegen die tijd letterlijk niemand meer wat aan heeft. _O_

Nou jongens, bij dezen een kleine tip voor jullie test: mij kunnen jullie in elk geval wegstrepen als mol. Volgens mij was ik deze week de enige die de groep geen geld gekost heeft. Ík daarentegen zal het bij deze test heel moeilijk gaan krijgen...

Zal wel erg nasty zijn al Is de pot nog rijkelijk gevuld, dus of het aanbidden echt op zijn plek Is? De echte mol acties moeten nog komen denk ik.

Deal als ik jou wegstreep, streep jij mij dan weg?

Geplaatst:

Om weer iemand minder om te verdenken.

--

Zo test ingevuld, nu maar weer duimen. Nog best gespreid geantwoord :(

Geplaatst:

Ik heb echt een slecht gevoel bij deze test. emo.gif

Ik ben er zeker van dat ik de test zal doorstaan. :engel:
Geplaatst:

Hmm daar

Ik heb echt een slecht gevoel bij deze test. emo.gif

Ik ben er zeker van dat ik de test zal doorstaan. hypocrite.gif

Ik denk dat je dat maar niet moet zijn :7

Geplaatst:

Stiekem hoop ik dat MP de mol is en dus helemaal geen voordeel heeft aan die ***vrijstelling

Geplaatst: (bewerkt)

Naja dan is hij wel zeker door puh2.gif

Dus. MP is de mol :O, case closed.

Maar:

Als er een Zwarte Vrijstelling in het spel komt, dus ingezet wordt, vervallen alle Jokers en Vrijstellingen die deze aflevering zijn ingezet. Als er een Zwarte Vrijstelling in het spel is, zul je altijd de test in moeten vullen ongeacht je vrijstelling hebt of niet.
Bewerkt: door Dexist
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...