Guardian1980 Geplaatst: 24 maart 2016 Rapport Geplaatst: 24 maart 2016 Ik heb er geen moeite mee hoor, dergelijke plaatjes op die pakjes. Ik vraag me af in hoeverre het verslaafden zal aansporen tot stoppen, ik denk dat dat niet zo gauw zal gebeuren. Voor wat betreft het voorkomen dat mensen beginnen met roken, daar zal het meer succes hebben. Verder ben ik wel benieuwd of deze pakjes een soort van verzamelobjecten worden Reageren
SpacyColours Geplaatst: 24 maart 2016 Rapport Geplaatst: 24 maart 2016 Nou, duidelijk. Plaatje van Johan Cruijff op de pakjes afbeelden. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 maart 2016 Rapport Geplaatst: 24 maart 2016 Nou, duidelijk. Plaatje van Johan Cruijff op de pakjes afbeelden. Als je dan ook Cruijffiaans gaat spreken begin ik meteen met roken. Reageren
Vince-tage Geplaatst: 25 april 2016 Rapport Geplaatst: 25 april 2016 Ben erg benieuwd of die plaatjes enig effect hebben, maar ik neem aan dat daar wel onderzoek naar gedaan is? Volgens mij doen ze het in Belgie al langer, dus zal wel werken? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 26 april 2016 Rapport Geplaatst: 26 april 2016 Het zal, zoals eerder gezegd vooral effect hebben op zij die nog niet roken. Ik heb zelf een aanta jaar gerookt en als je eenmaal verslaafd bent heb je die sigaret nodig. Een roker weet wel dat hij er kanker van krijgt, dan de kortademigheid en de contstante verkoudheid de schuld is van de sigaretten, maar hij wil helemaal niet stoppen, want hij is bang dat zijn leven minder mooi is zonder. En dat is zo tragisch en maakt het ook wat lastig voor mij te verdedigen dat sigaretten niet gewoon verboden worden. Tegelijk: een verbod voedt de zwarte markt. Voorkomen dat de volgende generatie zich ertoe aangetrokken voelt schijnt goed te werken en dat is wat de overheid doet, volgens mij. Ook met deze plaatjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.