itzultraxzz Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 (bewerkt) ik heb gehoord dat sommige auto's bij GTA5 Op de ps4 je ook het interieur kan veranderen.............. heeft iemand een lijst voor me van auto's waarbij dit kan? BVD Bewerkt: 31 maart 2016 door itzultraxzz Reageren
coolguynl Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 interieur veranderen kan bij de lowriders en bij de banshee 900r en sultan rs. allemaal bij benny's. verder dacht ik dat je bij geen enkele auto het interieur kan veranderen Reageren
Tommie59 Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Het kon volgens mij ook bij de auto's (alleen die met een pantser optie) die zijn toegevoegd in de Exclusives and other criminals update. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 april 2016 Rapport Geplaatst: 1 april 2016 Ja daar kan je de kleur aanpassen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.