Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 april 2016 Rapport Geplaatst: 2 april 2016 Hoi leden, Ik heb gisteren voor het eerst gestreamd via youtube en deze opname opgeslagen. Alles was zo goed als prima, alleen er was een probleempje met de in-game muziek. Op de stream was dus gewoon te zien dat ik de radio aanzette, alleen de muziek was niet te horen. Niet in een voertuig, niet op een yacht, nergens. Kan ik het ergens instellen dat dit wel te horen is op de opname? Alvast bedankt. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 april 2016 Rapport Geplaatst: 2 april 2016 Misschien eruit gehaald vanwege copyright? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2016 is er een mogelijkheid om het er terug in te zetten? De streams van de gtaforum meetings hebben ook altijd ingame achtergrond muziek. Hoe krijg je dit dan voor elkaar? Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 april 2016 Rapport Geplaatst: 2 april 2016 Omdat de streams van GTAGames nooit rechtstreeks via de console gestreamed worden en eerst nog via een PC gaan. Het is goed mogelijk dat de ingebouwde streamingoptie de radio uitschakelt omdat je geen rechten hebt om die muziek te verspreiden. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2016 Is er een manier de muziek wel in de opname te houden? Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 april 2016 Rapport Geplaatst: 2 april 2016 Koop een HDMI splitter. Eén uitgang naar een PC of laptop (mét HDMI-in, welteverstaan) en de andere terug naar de TV. Wel opletten voor DHCP (digital content protection) want dat gooit nogal vaak roet in het eten. Er zijn splitters te koop die HDCP strippen, maar ik weet niet of die strikt genomen legaal zijn dus daar ga ik niet verder over uitweiden. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2016 Ah oké. Ben eigenlijk niet van plan om allerlei zaken te gaan kopen voor alleen een stream. Toch bedankt voor het antwoord. Gelukkig heeft YouTube ook de optie om een nummer uit een geselecteerde lijst te kiezen, dus dan doen we het daar maar mee. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 6 april 2016 Rapport Geplaatst: 6 april 2016 Probeer het anders eens via Twitch, die heeft er volgens mij geen probleem mee. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2016 Ik had overigens nog een vraagje; als er iemand naar je stream gaat kijken word er rechts bovenin aangegeven dat er een kijker bij is. Deze melding zie je ook op de stream zelf en is dus redelijk hinderlijk. Iemand een idee of en hoe dit uitgeschakeld kan worden? Rechts bovenin: Reageren
Tommie59 Geplaatst: 8 april 2016 Rapport Geplaatst: 8 april 2016 Ik gok ergens bij de stream instellingen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2016 Waar kan ik die vinden? In het hoofdmenu van PlayStation bij instellingen of als ik de stream opstart..? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 8 april 2016 Rapport Geplaatst: 8 april 2016 Zowel bij de instellingen van de PS als via de Share knop > opties. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.