norik Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Ik heb GTA V op de pc gedownload en na 20 uur wachten heb ik het eindelijk maar nu ik het opstart zie ik alleen een laadscherm en wanneer die weg is gebeurt er niks,iemand die kan helpen?
Big Boss Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Welke versie is dit? Steam of Rockstar? Als je Unity en Witcher 3 kan draaien lijken me specs niet echt een probleem, maar voor de zekerheid post je ze toch best ook nog maar even.
norik Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Mijn specs zijn geen probleem maar toch om te weten: CPU: FX 6300 GPU:R9 380 4GB RAM:8GB En het is de illegale versie In my defense,ik heb het spel al op de PS3 en de PS4 gekocht en ik ben momenteel blut. Maar het is van een site die ik al eens eerder zonder problemen heb gebruikt, ik ga het voor de zekerheid niet vermelden welke site het is omdat het misschien niet mag.
Big Boss Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 In dat geval kunnen we helaas geen hulp bieden. Zo zijn de regels.
Recommended Posts