Michael Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Ik denk dat er hier vast mensen zijn die af en toe nog hun oude PlayStation of Nintendo Gamecube aansluiten om even dat oude spelletje te spelen wat hun vroeger altijd zo geweldig vonden. Ik doe dit soms wel in ieder geval. Naast dat ik vroeger best wel veel Grand Theft Auto heb gespeeld heb ik ook vaak de games Mario Kart, The Legend Of Zelda, Hitman, Tekken, Crash Bandicoot, Rayman, Smugglers Run, Bully en Crazy Taxi gespeeld. Maar ook de eerste versies van The Sims en later de uitbreiding The Urbz vind ik nog steeds geweldig! Ik heb nog een paar dozen vol met oude spellen voor mijn PlayStation 2. Maar kan jij nog herinneren welke games jij vroeger hebt gespeeld? Reageren
RUBENN Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 (bewerkt) NFS; Most Wanted, Hot Porsuit en Porsche 2000. Verschillende A2 Racers en Lego Racers. Top games! En soms wat gameplay en muziek op te zoeken, blijft leuk Bewerkt: 3 april 2016 door RUBENN Reageren
Dexist Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Spyro the Year of the Dragon op de PS1 awesome spel zeg! Heb die oude delen ook op de PS3, soms Daarnaast ook super mario land 6 golden coins voor de gameboy, en later super mario deluxe voor de gameboy color. En veel andere mario games Ook heb ik me vermaakt met donkey kong country op de gameboy color . Op de PC o.a. Dracula Reign of Terror en verscheidende racegames. Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 (bewerkt) Eén bepaald racespel op de N64. Ik heb geen idee meer hoe het heet, maar ik zie hetzelfde spel (of een aftreksel daarvan) tegenwoordig vaak op de kermis terug bij die racestoelen. Voorlaatste level in Cape Caneveral in Florida en het laatste level op de maan. Edit: https://en.wikipedia.org/wiki/Cruis'n_World Bewerkt: 3 april 2016 door Big Boss Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 april 2016 Rapport Geplaatst: 4 april 2016 Mijn "vroeger" is ongetwijfeld langer geleden dan van de meeste anderen hier Ik was echt verslaafd aan SMB 3 en Ducktales op de NES. Later speelde ik veel Super Mario World, Super Mario Kart (de allereerste) en Donkey Kong Country op de SNES. Op de GameCube waren Mario Kart: Double Dash!, Super Mario Sunshine en True Crime: New York City mijn favorieten. Verder had ik voor de PC jarenlang een paar oudere spellen die ik helemaal grijs heb gespeeld; Lemmings, het originele SimCity, de originele A2-Racer en de allereerste Prince of Persia. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 april 2016 Rapport Geplaatst: 4 april 2016 Sims, RCT, FIFA, Star Wars Battlefront (PS2) en alle AAA games van die tijd. Reageren
Dexist Geplaatst: 4 april 2016 Rapport Geplaatst: 4 april 2016 Verder had ik voor de PC jarenlang een paar oudere spellen die ik helemaal grijs heb gespeeld; Lemmings Ohja! Lemmings geweldig spel was dat. Op de basischool hadden wij één oude computer tot onze beschikking en daar stond Lemmings op, zoveel gespeeld in de pauzes Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 april 2016 Rapport Geplaatst: 4 april 2016 Crash bandicoot op ps2 en Mario Kart 64 op de ps1 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 4 april 2016 Rapport Geplaatst: 4 april 2016 GTA SA, James Bond: Everything or Nothing, Zelda Wind Waker, Super Mario Sunshine (die op dat tropische eiland met die jetpack enzo) Reageren
MovieGamer Geplaatst: 4 april 2016 Rapport Geplaatst: 4 april 2016 (bewerkt) Ik was vroeger een echte Pc gamer: -James Bond Nightfire -Age of Empires -Total Annihilation -Jazz Jackrabbit -Knights & Merchants -RollerCoaster Tycoon -Sims* -Zoo Tycoon -Carmageddon -Road Rash *Momenteel is Sims 3 de enige game die ik nog speel op mijn iMac. Want ben nu een console/handheld gamer. Bewerkt: 4 april 2016 door Noretz Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 april 2016 Rapport Geplaatst: 4 april 2016 (bewerkt) 'k Had vroeger buitengewoon veel games gespeeld, maar later resulteerde dat in pure verveling omdat ik er op uitgekeken was óf omdat ze niet aan m'n criteria voldeden. Laat ik m'n lijst even gaan opnoemen; GTA SA (meeste plezier van gehad), Destiny (je kunt 't niet meteen gaan bestempelen als een oude game, desalniettemin was ik na zo'n vier weken er al op uitgekeken), véél spellen uit de Need for Speed-reeks, Final Fantasy, Smugglers Run (naast GTA is dat tevens een R*-game).. Dit is gewoon een minuscuul gedeelte van het werkelijke aantal, maar zoals eerder gezegd weet ik een groot gedeelte al niet meer. Bewerkt: 4 april 2016 door .PhoeniX. Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 april 2016 Rapport Geplaatst: 4 april 2016 Voornamelijk De Sims 2, NFS MW/Underground, Mario, Pokémon, Vice City, ... Ik zal vast wel iets vergeten. Reageren
NicolaB Geplaatst: 4 april 2016 Rapport Geplaatst: 4 april 2016 (bewerkt) NFS; Most Wanted, Hot Porsuit en Porsche 2000. Verschillende A2 Racers en Lego Racers. Top games! En soms wat gameplay en muziek op te zoeken, blijft leuk Speelde ik ook allemaal. Bewerkt: 4 april 2016 door NicolaB Reageren
aron24 Geplaatst: 4 april 2016 Rapport Geplaatst: 4 april 2016 (bewerkt) Veel Mario-spellen, Sims, PES/FIFA, WII Sports(Plus) en Rollycoaster Tycoon(geen idee welke). En toen ik drie was speelde ik een Bob de Bouwer spel Edit: Pokémon en vast ook nog andere games vergeten Bewerkt: 4 april 2016 door aron24 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.