NicolaB Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2016 N.a.v. een statusupdate van Aron24, begon het onderwerp over favoriete citaten uit call of duty. Dit topic is om je leuke citaten en oneliners in te pleuren. maar eerst: Wat vind jij de mooiste quote uit een game? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2016 Moet het uit een game zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2016 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 12 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2016 (bewerkt) Moet het uit een game zijn? Nee hoor, al kan dat wel een leuk opzetje zijn @spacy: lolwhut XD Bewerkt: 12 april 2016 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2016 Zowat elke zin in Django Unchained. (uit mijn hoofd, dus mogelijk niet helemaal exact) -I count six shots nigga. - I count two guns nigga. -And NOW you can get the sherrif, marshal! -In other words, you owe me 200 dollars, sherrif. -You mean, I can choose my OWN clothes? Etc etc etc Ik hou gewoon zoveel van deze film, haha. Na 10 keer ken ik hem wel van buiten, maar kan er echt mee blijven lachen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2016 You can move a mountain, if you do it brick by brick. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2016 Uit films en ook wel uit wat games kan ik er echt tientallen bedenken. Eentje uit mijn sig dan maar: Met real life quotes ben ik eigenlijk niet zo bekend, de leukste zijn eigenlijk die nooit zijn gezegt: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2016 Een van mijn favorieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 14 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2017 'I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones' 'Als je niet ken winnen, moet je zorgen dat je niet verliest.' 'Elk nadeel heb z'n voordeel.' 'Nein, gerade Tatsachen gibt es nicht, nur Interpretation' 'War isn't about who's right, it's about who's left' 'Beter een onrechtvaardige vrede dan een rechtvaardige oorlog.' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2017 Uit films en ook wel uit wat games kan ik er echt tientallen bedenken. Eentje uit mijn sig dan maar: *Heat-scene Aangezien ik die sig niet mee heb, een klassieker uit m'n huidige sig: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 19 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2017 Time you enjoy wasting is not wasted time. We don't stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing. Once you open your heart, you can't close it again. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2017 There are only two things certain in life: death and taxes. Ofwel: altijd werk voor mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2017 "Maken je dromen je niet bang, dan zijn ze niet groot genoeg." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2017 Dit topic lijkt me op zich wel geschikt voor een favorietje van mij, de wet van Hofstadter: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 23 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2017 (bewerkt) 'Wie altijd de massa volgt, kom niet verder dan de massa. Wie zijn eigen weg volgt, komt op plaatsen waar nog nooit iemand is geweest.' Bewerkt: 23 oktober 2017 door aron24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.