Dr.Oppai Geplaatst: 14 april 2016 Rapport Geplaatst: 14 april 2016 (bewerkt) Counter-Strike: Global Offensive Uitgever: Valve CorporationOntwikkelaar: Valve Corporation, Hidden Path EntertainmentGenre: First Person ShooterPlatform: Pc, Xbox360, Ps3Release: 21 augustus 2012Downloadbaar: Jamultiplayer: JaAantal spelers: Verschilt Ik vond het apart dat er nog geen enkel topic was over de meeste speelde FPS op dit moment. Zijn er nog CSGO spelers op dit forum? Bewerkt: 14 april 2016 door Dr.Oppai Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 april 2016 Rapport Geplaatst: 15 april 2016 Vette game die CoD in z'n gezicht poept. CSGO is voor mij de go to tactical shooter. Alleen hoop ik dat er een overwatch type komt speciaal voor russen te bannen. Reageren
Svenie Geplaatst: 15 april 2016 Rapport Geplaatst: 15 april 2016 Ik vond het apart dat er nog geen enkel topic was over de meeste speelde FPS op dit moment. Zijn er nog CSGO spelers op dit forum? Klik. Dit uiteraard geheel ter zijde. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 mei 2016 Rapport Geplaatst: 16 mei 2016 Vette game die CoD in z'n gezicht poept. CSGO is voor mij de go to tactical shooter. Alleen hoop ik dat er een overwatch type komt speciaal voor russen te bannen. Putin moet dit spel even verbannen in z'n land. Is de hele wereld weer blij! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 mei 2016 Rapport Geplaatst: 27 mei 2016 Gisteren ff een paar potjes met .Sharingan gespeeld, en daar zijn deze 2 clutches uitgekomen... XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.