Dotz Geplaatst: 16 april 2016 Rapport Geplaatst: 16 april 2016 Geen idee of dit hier juist geplaatst is, maar ik gok van wel . Onlangs heb ik met verschillende .mp3-tjes een tracklist samengesteld voor een feestje. Dit wil ik graag via mijn laptop middels VLC afspelen. Echter, sommige .mp3's zijn een stuk zachter dan anderen. (Het ene liedje is nauwelijks te horen, het volgende liedje knalt zo hard uit de speakers dat alle gasten doof zijn.) Enig Googlen bracht mij op een ''equalizer-functie'' voor audio, echter, dit lijkt alleen de audio in één bestand te normaliseren. (Dus, een converstatie in een film wat luider te maken en pistoolschoten en explosies in diezelfde film wat zachter.) Is er een manier om het volume van verschillende audiobestanden uit één playlist te normaliseren binnen VLC? Of kan iemand wellicht een andere oplossing aandragen voor deze problematiek? Bij voorbaat dank! <3 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 april 2016 Rapport Geplaatst: 16 april 2016 https://gtagames.nl/topic/126896-softwarehandleiding-20/#entry2052613 Reageren
Dotz Geplaatst: 16 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2016 Ah, top, dankjewel, MP :tu ! Werkt het ook met andere bestandsformaten? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 april 2016 Rapport Geplaatst: 16 april 2016 Nope, helaas. Ik vind ook alleen maar software voor MP3's gelijk te zetten. Reageren
Dotz Geplaatst: 16 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2016 Hmm, ik heb een vrij diverse playlist (rock, metal, country, dance, reggea, ska, etc), sommige nummers klinken erg onnatuurlijk :o! Verder toch wel een aardige oplossing Reageren
RUBENN Geplaatst: 16 april 2016 Rapport Geplaatst: 16 april 2016 In iTunes schijn je het volume ook gelijk te kunnen trekken. Ik heb er zelf geen ervaring mee... Reageren
Dotz Geplaatst: 16 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2016 Ik pas liever elke tien minuten het volume van de speaker aan dan iTunes te gebruiken Reageren
RUBENN Geplaatst: 17 april 2016 Rapport Geplaatst: 17 april 2016 :7 Ja dat kan ook, het is maar wat je fijn vind. VLC zal ook volstaan lijkt me. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.