MisterDM Geplaatst: 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2016 (bewerkt) Is de MTA-Meeting nog gaande? Ik zou graag willen joinen! EDIT: Als ik MTA download geeft hij een melding aan dat het een virus bevat. Ik snap niet hoe ik hier onder uit kan komen. Geen MTA voor mij vanavond geloof ik (Ik moest MTA opnieuw downloaden vanwege nieuwe versie). Bewerkt: 23 april 2016 door MisterDM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 23 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2016 Probeer je hem van de officiële website te downloaden: https://multitheftauto.com/ ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterDM Geplaatst: 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2016 (bewerkt) Probeer je hem van de officiële website te downloaden: https://multitheftauto.com/ ? Natuurlijk, maar dat wilt niet lukken blijkbaar. Bewerkt: 23 april 2016 door MisterDM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2016 ... I want to stop playing with myself Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 23 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2016 Kom hier dan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2016 Geen enkel excuus is geldig, Jet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2016 Eerste keer MTA, maar het was echt geweldig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2016 Was echt gezellig. Leuk teamwork in de tdm-potjes en veel gelachen. Leuk ook dat er nog steeds nieuwe mensen (zoals Jesper) bijkomen bij de mta-meets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2016 Was weer leuk inderdaad, volgende keer snel weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2016 Was weer een geslaagde avond! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 23 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2016 Absoluut een geslaagde avond! Bedankt iedereen die erbij was, de hele tijd of slechts een deel. Ik zal morgen eens kijken of ik nog een paar leuke screenshots er tussen heb zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2016 Trouwens, ook MegaDreams weer bedankt dat we van je server gebruik mochten maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2016 Was erg gezellig! Had wat opstartproblemen maar uiteindelijk toch nog een hele poos mee kunnen doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2016 Heb het meest plezier gehad met busted Dat was echt lachen En dan vooral die keer dat 7 agenten achter mij aan rende en ik ala Charlie Chaplin maar rondjes en heen en weer bleef rennen En dat ze uiteindelijk allemaal tegelijk op me inhakte Hoe is t eigenlijk mogelijk dat ik dit gewoon soms een uurtje met een vriend wil spelen? Met bijvoorbeeld busted? Of is dit heel moeilijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2016 Komen er nog foto's online te staan? Was ik er toch nog een beetje bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.