.PhoeniX. Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 Ik ga die geweldige tekeningen missen Ho ho, niet al té snel tot 'n conclusie komen. Hij hoeft per definitie niet opeens te stoppen met 't posten van z'n geweldige tekeningen, hij vervult simpelweg de functie van GM niet meer. En om te voorkomen dat 't topic geheel gaat ontsporen; 't Is jammer dat je stopt, Silverbyte. Jouw tekeningen waren altijd een lust om naar te kijken. Vooral omdat het een eigen unieke en mysterieuze aanblik had. Daarnaast wens ik Svenie ook heel veel succes met z'n nieuwe functie. Reageren
RUBENN Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 @Phoenix, de realiteit vaak wel zo dat nieuwe ereleden over het algemeen weinig online zijn.... (er zijn natuurlijk uitzonderingen) Maar deze keer ben ik het wel met je eens. Jammer dat je stopt Silver, maar ik wil je net als anderen bedanken voor je inzet. En succes Svenie, met je nieuwe taken! Reageren
Dotz Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 Een betere keuze dan Svenie is er buiten mij natuurlijk niet , heel veel succes, Svenie! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 25 april 2016 Rapport Geplaatst: 25 april 2016 Bedankt voor de lovende woorden, jongens. En voor degenen die erover begonnen, zal ik proberen van tijd tot tijd wat illustraties te delen. Enne, Svenie, succes! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 26 april 2016 Rapport Geplaatst: 26 april 2016 Bedankt voor alles, Svenie succes! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 26 april 2016 Rapport Geplaatst: 26 april 2016 Bedankt voor je inzet, Silverbyte! Svenie, veel succes met je taken! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 24 mei 2016 Rapport Geplaatst: 24 mei 2016 Beter laat dan nooit: Silverbite! Svenie! Wauw, lof en hulde in twee verschillende perspectieven! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.