Kaitjee98 Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 Ik doe mee: PS4 PSN: alaska1001 Headset: niet zeker Reageren
the_gentleman6 Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 (bewerkt) b]Ja, ik doe mee![/b] [b]ps4:[/b] [b]gentleman-6:[/b] [b]ja:[/b PSN: the_gentleman6 Bewerkt: 24 april 2016 door the_gentleman6 Reageren
Dexist Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 komt er een stream om mee te gluren? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 (bewerkt) Zal wel leuk zijn als de host er ook zou zijn Ik stream nu trouwens: Bewerkt: 24 april 2016 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 Zonder ERRWINS vermaken wij ons ook wel! just kidding errwins waar zeit gij Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2016 In z'n eigen bubbelbad waarschijnlijk. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 Hier is mijn stream: https://www.twitch.tv/tommie59/mobile Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2016 Ik hoop dat het op de PS4 toch nog gezellig is geweest. Op de pc was dat het, tussen alle disconnects en re-invites door, zeker wel. Maar of je mij en Spacy nu heel vaak zult tegen komen in Online... ik betwijfel het. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 Voor mij was het klaar. Als ik buitengesloten word bij een activiteit is er voor mij geen ruk meer aan. Jammer Reageren
MisterDM Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 De GTA Online meeting op de PC was geweldig, hopelijk is dit nog eens een keer. Zijn er trouwens nog meetings gaande? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Geplaatst: 24 april 2016 Ik hoop dat het op de PS4 toch nog gezellig is geweest. Op de pc was dat het, tussen alle disconnects en re-invites door, zeker wel. Maar of je mij en Spacy nu heel vaak zult tegen komen in Online... ik betwijfel het. Inderdaad, een aantal erg leuke game modes gespeeld, maar jammer genoeg ook een hele hoop storende dingen in het spel die de boel allemaal wel erg ophielden. Toch wil ik het nog wel vaker een kans geven, want het heeft ook wel ergens iets verslavends, maar dan wel met forumleden en niet met satanistische Russen. Dit was in elk geval een goede kennismaking. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 april 2016 Rapport Geplaatst: 25 april 2016 Ik had graag willen komen en ik vind het ook jammer dat ik dit heb gemist, maar er is iets onverwachts tussen gekomen Reageren
MisterDM Geplaatst: 25 april 2016 Rapport Geplaatst: 25 april 2016 Ik hoop dat het op de PS4 toch nog gezellig is geweest. Op de pc was dat het, tussen alle disconnects en re-invites door, zeker wel. Maar of je mij en Spacy nu heel vaak zult tegen komen in Online... ik betwijfel het. Inderdaad, een aantal erg leuke game modes gespeeld, maar jammer genoeg ook een hele hoop storende dingen in het spel die de boel allemaal wel erg ophielden. Toch wil ik het nog wel vaker een kans geven, want het heeft ook wel ergens iets verslavends, maar dan wel met forumleden en niet met satanistische Russen. Dit was in elk geval een goede kennismaking. Of hackers, erger dan dat kan 't niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.