Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ej ik wil beginnen met een nieuwe map voor san andreas, nl van liberty city, maar ik vroeg me af: is daar al een map-editor ofzo voor? En waar kan ik die dan krijige?

Bewerkt: door Sinn
Geplaatst:

bekijk eens op www.gtagames.nl en dan bij gta sa downloadcenter :)

maar wil je volgend keeer iets meer uitgebreidere uitleg geven aan ons want het woord "mods" heeeft teveel betekenisssen voor iets te maken ;)

Geplaatst:

op gta games staat alleen een map viewer :N , en daar heb ik dus niks aan, want ik wil de sa map aanpassen. weet iemand een tool om dat mee te doen?

Geplaatst:

Voor VC was er moomapper, maar die is er helaas nog niet voor SA. Er wordt wel aan zo'n soort tool gewerkt, maar waarschijnlijk zal dat zijn in de vorm van een import/export script voor studio3D. Of er ook een stand-alone programma komt (alla moomapper) voor SA, is nog onbekend..

Geplaatst: (bewerkt)

is er dan nog helemaal niks waarmee je de map van sa kan aanpassen? :cry: is het niet mogelijk om oude tools te gebruiken?

Bewerkt: door Sinn
Geplaatst:

Nee, aan de oude tools heb je niets..

Je kunt natuurlijk proberen met notepad de IDE of IPL files aan te passen, maar da's niet erg handig (en dan druk ik het nog zacht uit)....

Geplaatst:

bedankt voor de hulp, ik heb eens rondgekeken en heb tools gevonden om inderdaad met een 3d programma te importeren en exporteren. :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...