Silverbyte Geplaatst: 25 april 2016 Rapport Geplaatst: 25 april 2016 Omdat in mijn 'afscheidstopic' mijn tekeningen vaak genoemd werden, vaker dan ik verwacht had, heb ik besloten gelijk maar wat recente illustraties met jullie te delen. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik in de periode van december tot en met maart vrijwel niet getekend heb, dus alles hieronder is óf van daarvoor, óf van de laatste weken. Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 april 2016 Rapport Geplaatst: 25 april 2016 Altijd leuk om ze weer zien langs te komen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 25 april 2016 Rapport Geplaatst: 25 april 2016 Zoals altijd weer heel mooi! Vooral die krokodil Reageren
RUBENN Geplaatst: 25 april 2016 Rapport Geplaatst: 25 april 2016 Origineel en kleurrijk zoals eigenlijk altijd! Vooral de stadjes (de eerste en derde) vind ik erg vet! Reageren
Michael Geplaatst: 25 april 2016 Rapport Geplaatst: 25 april 2016 Ziet er zoals gewoonlijk heel goed uit Silverbyte! Ik vind zelf de vierde en de vijfde er erg goed uitzien. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 25 april 2016 Rapport Geplaatst: 25 april 2016 Ze zien er van oudsher weer tof uit! Zoals ik al zei in 't afscheidstopic hebben jouw tekeningen écht 'n eigen mystieke sfeertje wat niet zomaar na te bootsen valt. Verder zijn de tekeningen ook vrij uniek gezien ik nog nergens overeenkomstige dingen ben tegengekomen op 't internet. Ben benieuwd wat je nog meer in petto hebt voor ons. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 27 april 2016 Rapport Geplaatst: 27 april 2016 Ze zijn weer gaaf, hoor. Ik word altijd vrolijk wanneer ik naar dit soort tekeningen kijk. Ga vooral door met het tekenen en delen van je art. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 april 2016 Rapport Geplaatst: 27 april 2016 Erg vet gedaan, hoor! Hoe maak je dit soort dingen eigenlijk? Ik heb zo'n stijl nog nooit eerder voorbij zien komen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 27 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2016 Dank voor de reacties, jongens! Bassie, ik teken alles met pen op papier. Dit scan ik vervolgens, zet het om in vector en daarna kleur ik het in met behulp van Illustrator. Reageren
Dexist Geplaatst: 27 april 2016 Rapport Geplaatst: 27 april 2016 Dank voor de reacties, jongens! Bassie, ik teken alles met pen op papier. Dit scan ik vervolgens, zet het om in vector en daarna kleur ik het in met behulp van Illustrator. Top werk weer, hoe staat het met de tekeningen die je maakt voor artiesten/bands enzo? Loopt dat nog een beetje ? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 mei 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2016 Sorry, Dexist, ik zie je reactie nu pas! Voor bands en artiesten heb ik al een tijdje niets meer gedaan, maar ik heb onlangs wel mijn grootste opdracht tot nu toe binnengesleept. Ik kan er nog niet teveel over zeggen, maar het is voor een bekend vrouwenblad en de vergoeding was erg, erg royaal. Binnenkort meer! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 mei 2016 Rapport Geplaatst: 14 mei 2016 Als het is gepubliceerd moet je het maar even inscannen of zo en dan hier plaatsen. Ik denk dat het gemiddelde forumlid hier geen bekende vrouwenbladen leest Reageren
Dexist Geplaatst: 14 mei 2016 Rapport Geplaatst: 14 mei 2016 Sorry, Dexist, ik zie je reactie nu pas! Voor bands en artiesten heb ik al een tijdje niets meer gedaan, maar ik heb onlangs wel mijn grootste opdracht tot nu toe binnengesleept. Ik kan er nog niet teveel over zeggen, maar het is voor een bekend vrouwenblad en de vergoeding was erg, erg royaal. Binnenkort meer! Awesome! Ben benieuwd! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.