Jump to content

[Xbox One] crew recruitment


_niickk

Recommended Posts

Yoooo jongens,

Wij zijn momenteel op zoek naar nieuwe leden voor onze crew; Millionair Elite. Ik zelf ben actief op de Xbox One (Gamertag: Psycho 0492). Ik had hiervoor een heel grote crew, die ik verlaten heb om een nieuwe te beginnen. Reden daarvan is dat ik het overzicht wat was kwijt geraakt. Wij willen uitsluitend serieuze spelers, geen mensen die een heist finale op de laatste seconde verlaten of iets in die richting. Daarnaast nemen wij de hiërarchy van de crew ook serieus (rockstar social club). Dat houdt in dat de muscles een lieutenant horen te beschermen en met hem mee te horen gaan, wanneer de lieutenant daarom vraagt. Ook matchen wij onze crew members met elkaar om bijvoorbeeld de criminal mastermind challenge te kunnen doen samen, of andere heists of wat ze dan ook maar willen. Wij delen alles 50/50, en ook onze auto's etc staan ter beschikking voor alle crew leden. Ook organiseren we bijvoorbeeld carmeets en organiseren we ingame party's.

Daarnaast ben ik op zoek naar goede gamers op de PS4, PS3, PC en Xbox 360, die ik kan promoten tot commissioners. Zij kunnen de crew dan vertegenwoordigen op die platformen en de zaak daar runnen, in overleg met mij en de overige commisioners. Wanneer een crew lid zich niet houdt aan onze regels zullen er sancties volgen. Er komt een website aan voor onze crew, en ook een YouTube channel, en we hebben al een facebook page waarop onze leden foto's kunnen plaatsen van hun auto of jacht, of wat dan ook.

We zijn erop uit om zoveel mogelijk geld bij elkaar te verzamelen en onze crew zo hoog mogelijk op de rankings te knallen. Lijkt jou dit iets? Laat dan een comment achter, of add me op de X, stuur een email naar millionair-elite (at) hotmail DOT com , laat een berichtje achter op Facebook, of op de Social Club van Rockstar. Ik zie je in LS!

https://www.facebook.com/profile.php?id=100011837206387.

post-66173-0-70497000-1461664394.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...