Bassieboy35 Geplaatst: 26 april 2016 Rapport Geplaatst: 26 april 2016 GTA Photo Contest Reactietopic Voor vragen en/of opmerkingen over de GTA Photo Contest kunnen jullie in dit topic terecht. Reageren
Dotz Geplaatst: 23 mei 2016 Rapport Geplaatst: 23 mei 2016 Loopt dit ding eigenlijk nog? Ik zou graag meedoen als er ooit een ronde voor GTA III komt. Daarnaast, hoeveel foto's mag men insturen (per ronde)? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 mei 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2016 Uiteraard! Recent nog in het nieuws geweest. Deze ronde loopt tot aanstaande vrijdag, waarna een stemming zal beginnen. Als er tenminste inzendingen komen... GTA III zal in ieder geval in de loop van het jaar voorbij komen. Inzenden mag onbeperkt, maar uiteindelijk telt de laatste die je inlevert of aangeeft welke je voor de stemronde wilt gebruiken. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2016 Wat grappig, ik sprek DDG7 met regelmaat en al die tijd namen we t tegen mekaar op, zonder van elkaar te weten Reageren
Dotz Geplaatst: 6 november 2016 Rapport Geplaatst: 6 november 2016 Uiteraard wordt valsspelen in welke vorm dan ook niet getolereerd Valt het gebruik van trainers hier onder? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2016 Trainers (mods) zijn wel gewoon toegestaan. Valsspelen wordt hier meer gezien als plagiaat. Reageren
Dotz Geplaatst: 7 november 2016 Rapport Geplaatst: 7 november 2016 Mag ik een screenshot inzenden die ik tien jaar geleden heb gemaakt? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 8 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2016 Die is ook gewoon welkom! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 november 2016 Rapport Geplaatst: 19 november 2016 Voor mijn gevoel was ik in mijn kinderjaren velen malen beter in chaos creëren in San Andreas - Krijg maar geen geslaagde shot Reageren
PrioX Geplaatst: 19 november 2016 Rapport Geplaatst: 19 november 2016 Vind het jammer dat ik voor de oudere GTA's geen foto's kan maken. Anders had ik deze ronde ook meegedaan. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 19 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2016 Je hebt nog wel even, maar beter iets dan niets natuurlijk. EDIT: Ah, balen PrioX! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 1 december 2016 Rapport Geplaatst: 1 december 2016 Mijn foto van ronde #6 is als een Vermeer, onbegrepen in deze periode, maar zeer gewaardeerd over een eeuw of twee Reageren
Dotz Geplaatst: 7 december 2016 Rapport Geplaatst: 7 december 2016 Potverdorie, ik keek juist al tijden zo uit naar GTA III en nu blijkt er geen thema te zijn Maandag maar eens kijken Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 8 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2016 Ik zal zeggen, laat je inspiratie op de vrije loop, verras ons! Reageren
PrioX Geplaatst: 8 januari 2017 Rapport Geplaatst: 8 januari 2017 Beide contests goed georganiseerd Bas, en natuurlijk ook Sven met de start! Bedankt voor mijn eerste award en natuurlijk gefeliciteerd met het winnen van de Photo contest FFF! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.