JasonStatham Geplaatst: 29 april 2016 Rapport Geplaatst: 29 april 2016 (bewerkt) In ieder geval MP dus, maar waarom maar de helft van de maps? Edit; Ah, ik zie het hele plan voor me van Activison. Stand-alone zal het spel niet uitkomen en zo forceren ze je toch om een special extra-$$$ edition te kopen van een spel wat gewoon troep zal zijn. Haha, well done Activision. Check allemaal de intro van deze review: Bewerkt: 29 april 2016 door FrankyFourFingers Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 april 2016 Rapport Geplaatst: 29 april 2016 Je bedoelt de intro van Titanfall? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 29 april 2016 Rapport Geplaatst: 29 april 2016 (bewerkt) Ahahahaha, ik lach me dood! Ik had al beetje zo'n veronderstelling dat je per sé nog eens 'n keer geld over de balk moet smijten als je die 'opgepoetste' Call of Duty 4 wilt bemachtigen. Wat een schande, je betaald jezelf al zo suf aan een spel wat eigenlijk volledig uitgemolken is en zich iedere jaar wéér hervat op 't gebied van speelwijze. Man, man, man, wat schandalig! En dan blijft de mensheid ieder jaar herhaaldelijk hun geld wegsmijten aan eenzelfde product, aangezien alle CoD's sinds 'n aantal jaar niets zijn veranderd (op een aantal pietluttige frutseltjes na dan). Bewerkt: 29 april 2016 door .PhoeniX. Reageren
Votair Geplaatst: 1 mei 2016 Rapport Geplaatst: 1 mei 2016 Ahahahaha, ik lach me dood! Ik had al beetje zo'n veronderstelling dat je per sé nog eens 'n keer geld over de balk moet smijten als je die 'opgepoetste' Call of Duty 4 wilt bemachtigen. Wat een schande, je betaald jezelf al zo suf aan een spel wat eigenlijk volledig uitgemolken is en zich iedere jaar wéér hervat op 't gebied van speelwijze. Man, man, man, wat schandalig! En dan blijft de mensheid ieder jaar herhaaldelijk hun geld wegsmijten aan eenzelfde product, aangezien alle CoD's sinds 'n aantal jaar niets zijn veranderd (op een aantal pietluttige frutseltjes na dan). Je zult altijd geld moeten betalen voor een spel.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 Micheal Bay is weer even bij de studio langs geweest Reageren
MovieGamer Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 (bewerkt) Ik denk erover om deze CoD toch aan mij voorbij te laten gaan en lekker dit jaar voor BF5 kies. Bewerkt: 2 mei 2016 door Noretz Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 Hopen dat Modern Warfare ook los wordt uitgebracht Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 Ik denk erover om deze CoD toch aan mij voorbij te laten gaan en lekker dit jaar voor BF5 kies. Ik verwacht niet dat BF5 dit jaar zal verschijnen, DICE heeft zeker wat goed te maken na desastreuze launch van BF4 dus zal beter zijn als het dit keer wel goed gaat. In ieder geval voor april 2017 is wat ze gezegd hebben. Dit jaar zal ik weinig in FPS duiken voorspel ik, tot zover ben ik alleen zeker van Rising Storm 2. Zowel DOOM4 als Homefront hebben me (nog) niet overtuigd en deze CoD laat ik zeker naast me liggen. Een CoD4 standalone zou ik nog wel overwegen, maar het lijkt mij dat ze die remaster vooral zullen gebruiken om de sales van Infinte Warfare te pushen... Reageren
Niked Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 http://www.psx-sense.nl/231834/call-duty-modern-warfare-remastered-is-los-verkrijgbaar-aanschaf-infinite-warfare-is-vereist/ Maken ze het lekker gemakkelijk. EA4thewin Reageren
MovieGamer Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 (bewerkt) Ik zat nog eens goed na te denken en heb al een scenario in mijn hoofd zitten. Deze Legacy Edition gewoon kopen, vervolgens de download code van die Modern Warfare Remake eruit halen en dan Infinite Warfare zelf aan mijn neefje geven. Oja, de volgende link is misschien wel handig. https://support.acti...-Remastered-FAQ Bewerkt: 2 mei 2016 door Noretz Reageren
Votair Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 € 90,- voor de Legacy Edition. En dan een jaartje later weer een nieuwe COD.. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 2 mei 2016 Rapport Geplaatst: 2 mei 2016 € 90,- voor de Legacy Edition. En dan een jaartje later weer een nieuwe COD.. Is dat de goedkoopste manier om remastered te krijgen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.