Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2016 Als ik daar echt behoefte aan zou hebben kan dat later altijd nog Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 november 2016 Rapport Geplaatst: 10 november 2016 Even genieten van het uitzicht Het is een lekker spel moet ik zeggen, valt niet tegen! Story is wel goed alleen is het af en toe wel afgezaagd dat Rafe en Nadine overal weer opduiken. Level design ziet er ook on-point uit. Ben nu bij chapter 14(?) in de bibliotheek. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2016 Het is een lekker spel moet ik zeggen, valt niet tegen! Story is wel goed alleen is het af en toe wel afgezaagd dat Rafe en Nadine overal weer opduiken. Level design ziet er ook on-point uit. Ben nu bij chapter 14(?) in de bibliotheek. Terecht punt hoor! Dat is echt iets waar de Uncharted-serie aardig mee gefaald heeft op het eerste deeltje na imo. Echter draait het in de meeste tijden veel meer om de relatie van de goodguys en daar shined het echt geweldig: De flashback-chapters versterken dit effect enorm, het continu gegrap en gediss van mekaar en de emotionele sleutelmomenten zoals die laatste cutscene van chapter 11! Ik moet echt zeggen, de laatste cutscene uit chapter 11 is een van de meest intense fragmenten uit de hele serie: De manier waarop Elena daar helemaal verbitterd stond van de leugens die Drake heeft verteld, was gewoonweg echt pijnlijk En dan nog die koude reactie op Sully op 't eind, pfffff Nathan begint nu ook in zichzelf te praten van de gekheid! Maar goed om te horen dat die bevalt, tenzij FFXV of The Last Guardian nog de show steelt, is dit absoluut mijn GOTY 2016. Hulde aan Naughty Gods, alleen zij kunnen een game maken die volledig aan de hype kan opleven. Reageren
Platypus Geplaatst: 21 november 2016 Rapport Geplaatst: 21 november 2016 Volgende maand Co-op survival mode! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2016 Dat ziet er best wel dik uit! Maar hoe zit het nou met de SP DLC Beter showen ze die bij Playstation Experience over twee weken. Reageren
Niked Geplaatst: 3 december 2016 Rapport Geplaatst: 3 december 2016 (bewerkt) Edit: Volgens diverse media is dit de nieuwe Uncharted 4 singelplayer DLC, die is uitgedraait tot een volwaardige standalone DLC game. Hij zou langer zijn dan de TLOU uitbreiding, en korter dan de Uncharted 4 singelplayer. Wat ongeveer een 6 uurtjes gaat worden. Bewerkt: 4 december 2016 door Skullz-000 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 december 2016 Rapport Geplaatst: 3 december 2016 Word lachen dit Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2016 Ik vind het wel gaaf dat ze het om Chloë laten draaien, dat is altijd wel een fan-favourite character geweest. Daarnaast biedt dit ook weer nieuwere gameplay-mogelijkheden waar de focus veel meer verplaatst naar stealth en non-lethal combat in plaats van de gebruikelijke run-and-gun en cover-based shooting wat we gewend zijn, nog een stapje verder dan U4 Meer informatie is te vinden in de blogpost. PS Blog Reageren
Platypus Geplaatst: 7 maart 2017 Rapport Geplaatst: 7 maart 2017 (bewerkt) Meer informatie hier: http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2017/03/07/april-cover-revealed-uncharted-the-lost-legacy.aspx Bewerkt: 7 maart 2017 door Platypus Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 maart 2017 Rapport Geplaatst: 8 maart 2017 “Uncharted: The Lost Legacy will boast the biggest level in an Uncharted game to date, surpassing even Uncharted 4’s sprawling Madagascar stage. This is the single largest level we’ve ever done in Uncharted,” aldus game designer James Cooper. Bron: http://www.psx-sense.nl/269751/uncharted-the-lost-legacy-bevat-grootste-uncharted-level-ooit/ Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2017 Wow, heel benieuwd! Ik hoop wel dat het om een stedelijk gebied gaat zoals in de reveal! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 april 2017 Rapport Geplaatst: 11 april 2017 Nieuwe Lost Legacy trailer Reageren
JasonStatham Geplaatst: 13 april 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2017 Chloe ziet er wel stukken anders uit in de nieuwe engine, maar god is haar derrière nog topnotch Ik hoop wel echt dat Cutter in dit deel verschijnt, want wat een baasje was dat. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 juli 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2017 Nog minder dan een maand! Reageren
Platypus Geplaatst: 26 juli 2017 Rapport Geplaatst: 26 juli 2017 Ik heb tot nu toe alle trailers en video's over The Lost Legacy gemeden, omdat ik het allemaal zelf wil ontdekken. Maar ik ben vooral benieuwd naar de grootte en lengte van deze game. Ze zeggen dat dit een volledige game is dat op zichzelf staat, maar ik mijn ogen blijft het toch DLC voor Uncharted 4. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.