blackpearl11 Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Heej! De laatste tijden heb ik wat filmpjes gemaakt maar ze zijn te groot voor de gtagames site!Weet iemand een site waar ik me filmpjes en andere bestanden kan uploaden zodat anderen ze daarvan weer kunnen downloaden? Alvast heel erg bedankt! Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 je moet ze met een programma hebben dat je codec van het filmpje kan veranderen zodat het kleiner wordt.. er zit als het goed is bij fraps zo'n linkje naar zo'n website Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 30 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Ik snap het ff niet:S bij fraps vind ik geen 1 link:S ik wil gewoon een site waar je je bestanden kan uploaden PB me anders maar met zo een link Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 30 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 PB me voor het filmpje/link het is me nu tog egt gelukt:-) Reageren
bigG Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 http://www.rapidshare.de is een goede maar je moet wel de link behouden. Met hele grote filmpjes duurt het wel een paar uur om het te uploaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.