Jump to content

Free roam in North Yankton (PS3)


Dotz

Recommended Posts

Give it a shot!

Denk niet dat je hiervoor de updates hoeft te verwijderen.

Er was een aangenamere manier om in North Yankton te komen via de Online-wereld, maar die is wel gepatched en vanzelfsprekend dus ook niet meer mogelijk helaas :N

Link to comment
Delen op andere websites

Give it a shot!

*filmpje*

Denk niet dat je hiervoor de updates hoeft te verwijderen.

Er was een aangenamere manier om in North Yankton te komen via de Online-wereld, maar die is wel gepatched en vanzelfsprekend dus ook niet meer mogelijk helaas :N

Dit filmpje is van november 2013. Denk niet dat dit nog werkt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit filmpje is van november 2013. Denk niet dat dit nog werkt puh2.gif

Uit de comments valt wel af te leiden dat het voor sommigen nog steeds werkt, maar anderen kunnen weer niet springen. Maar goed, niet iedereen vermeld op welke console die speelt en mocht je het erg graag willen Dotz, dan zal het vast en zeker werken door de patches te verwijderen :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Give it a shot!

[media]

[/media]

Denk niet dat je hiervoor de updates hoeft te verwijderen.

Er was een aangenamere manier om in North Yankton te komen via de Online-wereld, maar die is wel gepatched en vanzelfsprekend dus ook niet meer mogelijk helaas nope.gif

Hmm, deze ben ik ook tegengekomen in mijn speurtocht middels Google. Het is op deze wijze echter niet mogelijk om snapmatics te maken, toch? :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het wel of niet zou kunnen, maar waarom niet? Dit is namelijk niet tijdens de eerste missie, maar die waar je terugkeert naar North Yankton, Bury the Hatchet?

Dan zou het misschien kunnen, maar zodra je verkeerd rijdt, faalt de missie. Althans, na de updates.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo goed bekend met GTAV, dus vergeef mij alstublieft mijn noob-vraag, maar het is toch niet mogelijk om snaps te maken tijdens een misse [in de singleplayer!]? :$

Tenminste, die indruk heb ik

Link to comment
Delen op andere websites

Huh, ik kan geen snap maken. Ik replay Bury the Hatchet maar kan geen snaps meer maken zodra de missie geladen is. Als ik mijn telefoon erbij pak kan ik de Snapmatic-app nog wel selecteren maar niet openen.

Ik heb, bij mijn weten, V1.23.

Link to comment
Delen op andere websites

Huh, ik kan geen snap maken. Ik replay Bury the Hatchet maar kan geen snaps meer maken zodra de missie geladen is. Als ik mijn telefoon erbij pak kan ik de Snapmatic-app nog wel selecteren maar niet openen.

Ik heb, bij mijn weten, V1.23.

Dan kan het zijn dat Rockstar dat gepatched heeft om foto's van North Yankton te beperken. Echter kan ik dit niet bevestigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Huh, ik kan geen snap maken. Ik replay Bury the Hatchet maar kan geen snaps meer maken zodra de missie geladen is. Als ik mijn telefoon erbij pak kan ik de Snapmatic-app nog wel selecteren maar niet openen.

Ik heb, bij mijn weten, V1.23.

snaps maken in North Yankton is helaas nooit mogelijk geweest, dus het ligt niet aan jou. Stel dat je er toch met een glitch kan komen, dus buiten een missie, moet het wel kunnen.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel vreemd. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom R* het maken van snaps in North Yankton zou verbieden.. Nou jammer Dotz, want daar houdt het wel bij op. De enige manier om buiten de missies daar te komen is gepatched en was via online, dus patches verwijderen is dan zinloos... :N

Dan zou het misschien kunnen, maar zodra je verkeerd rijdt, faalt de missie. Althans, na de updates.

Ja, dat is dus het leuke van die glitch, het is wel mogelijk als je die vreemde stappen uit de video doet en Mikeys gehuurde Asea gaat duwen met een ander voertuig puh2.gif Wel leuk om weer een keertje door de omgeving te exploren, zelf heb ik het wel al eerder gedaan middels die Online-glitch; best wel interessante stuff daar in North Yankton. Meest memorabele blijft wel de alien die je ook tijdens de missies daar kan opzoeken:

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...