blackpearl11 Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Heej iedereen! Ik heb een filmpje gemaalt van mijn 3 lievelings gemodde wagens een soort test ritje! PB me voor de link want die mag ik namelijk niet geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 waarom zou je die niet mogen geven? want als je hem host met rapidshare dan kan je gerust de link hier neerzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 omdat blackpearl het niet doet hier is ie wie was nu eigelijk het snelste? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 ferarri enzo volgens me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackpearl11 Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Jup! wat vinden jullie eigenlijk van het filmpje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) ik vondt het alvast leuk maar ik heb een vraagje : zitten die auto's in het spel want ik heb die auto's nog nooit gezien dat zijn echt wel heel heel heel schone wagens ze :'D Bewerkt: 1 augustus 2005 door iLoveGta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 zitten die auto's in het spel want ik heb die auto's nog nooit gezien : hij heeft ze met een mod gedownload (of vergis ik mij ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeRCT Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) ik vondt het alvast leuk maar ik heb een vraagje :zitten die auto's in het spel want ik heb die auto's nog nooit gezien dat zijn echt wel heel heel heel schone wagens ze :'D mijn gemodde wagens Le-zen Bewerkt: 5 augustus 2005 door DeRCT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.