ERRWINS Geplaatst: 14 mei 2016 Rapport Geplaatst: 14 mei 2016 Hallo mede PS4 eigenaren, Het is alweer een jaar geleden, dus is het tijd voor een tweede editie van deze meeting, en wel op vrijdag 1 juli 2016 om 19:30 uur. De vorige was zeer geslaagd, daarom doen we het gewoon dunnetjes over. Ditmaal pakken we het groots aan, dat zul je zo gaan lezen. Mocht je kunnen en lijkt het je leuk om mee te doen? Meld je dan aan door je PSN te vermelden in een reactie, dan maken we er samen een leuke avond vol actie van! GTAForum Crew gaat toch wel winnen. Regels: Vernielingen van andermans materiaal is niet toegestaan.. Indien je een headset hebt, dien je je te gedragen en is schelden absoluut verboden. Gezelligheid en respect wordt zeer gewaardeerd. Draag de kleuren van je crew; Oranje voor GTAForum en blauw voor The Criminal Legends Playlist: 4 Races 2 Deathmatches 1 Capture 1 Last Team Standing Extra informatie: We beginnen op de jacht van The Criminal Legens, genaamd "SS Criminality", waar we gaan feesten en natuurlijk alles gaan uitleggen. Het programma is natuurlijk strak geregeld, dus het belooft een leuke avond te worden! Livestream zal natuurlijk ook aanwezig zijn in de chat, gezamenlijk met een DJ voor leuke plaatjes. Het is van belang dat je in één van de twee crews zit, en dat deze crew je actieve crew is. Deelnemers GTAForum Crew: [table=header]Deelnemers|PSN|Aanwezigheidsstatus|Headset @ERRWINS|ERRWINS|Aanwezig|Ja[/table] Deelnemers The Criminal Legends: [table=header]Deelnemers|PSN|Aanwezigheidsstatus|Headset @Danger_dog_guy_7|Danger_Dog_guy_7|Aanwezig|Ja @coolguynl|coolguy25nl|Onder voorbehoud|Ja @DDT Dorus|ddtdorus|Aanwezig|Ja @HeroismNL|HeroismNL|Aanwezig|Ja @VotairVotair|Aanwezig|Ja[/table] Aantal plekken vrij bij GTAForum Crew: 14 Aantal plekken vrij bij The Criminal Legends: 10
Kaitjee98 Geplaatst: 14 mei 2016 Rapport Geplaatst: 14 mei 2016 Psn: alaska1001 Headset:Denk het wel Crew: TCL
Votair Geplaatst: 14 mei 2016 Rapport Geplaatst: 14 mei 2016 PSN: Votair Headset: Ja Crew: The Criminal Legends Moge de beste crew winnen!
Niked Geplaatst: 14 mei 2016 Rapport Geplaatst: 14 mei 2016 PSN: Skullz-0806 Headset: Hoogstwaarschijnlijk wel. Crew: TCL
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 mei 2016 Rapport Geplaatst: 14 mei 2016 Ben dan helaas in Berlijn jammer maar helaasGelieve niet te reageren als je niet kan komen
coolguynl Geplaatst: 15 mei 2016 Rapport Geplaatst: 15 mei 2016 psn: coolguy25nl headset: ja aanwezigheids status: onder voorbehoud. ik wil namelijk wel mee doen maar als het met mijn vader slecht gaat kan ik niet komen. crew: the criminal legends.
ERRWINS Geplaatst: 16 mei 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2016 Kom op, jongens. Moet ik het in mijn eentje opnemen?
Tommie59 Geplaatst: 16 mei 2016 Rapport Geplaatst: 16 mei 2016 Dan wordt het een korte strijd vrees ik. :/
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 mei 2016 Rapport Geplaatst: 17 mei 2016 Kom op jongens, beetje bang om te verliezen?
Isa-Haa Geplaatst: 17 mei 2016 Rapport Geplaatst: 17 mei 2016 PSN: Isa-Haa Headset: Nee Aanwezigheidsstatus: Onder voorbehoud (Kleine kans dat ik thuis zal zijn.) Crew: GTAForum Crew
JasonStatham Geplaatst: 18 mei 2016 Rapport Geplaatst: 18 mei 2016 Ik ben ook aanwezig namens de criminele legendes, al lijkt het meer een coöperatieve meeting te gaan worden PSN: TheRealGoldenKid
Leipemocrokiller Geplaatst: 19 mei 2016 Rapport Geplaatst: 19 mei 2016 (bewerkt) Ik doe niet meer mee Bewerkt: 30 mei 2016 door Leipemocrokiller
ERRWINS Geplaatst: 21 mei 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2016 Het begint te komen, kom op jongens. WE NEED MORE!
Recommended Posts