Funniejustin Geplaatst: 16 mei 2016 Rapport Geplaatst: 16 mei 2016 Hoi! Ik zoek mensen voor de Humane Labs Raid Setups (EMP - Valkyrie - Deliver EMP) en de Heist Finale. Als je geinteresseerd bent, laat een reactie achter. Groetjes, Funnyyjustin (Funnyyjustin was btw al in gebruik, dus deed ik Funniejustin =P) Reageren
coolguynl Geplaatst: 16 mei 2016 Rapport Geplaatst: 16 mei 2016 je mag mij altijd toevoegen. psn is coolguy25nl Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 ik kan ookwel PSN: rickbr1993 Reageren
ToineXD Geplaatst: 22 juni 2016 Rapport Geplaatst: 22 juni 2016 Hallo allemaal Ik zou graag met een paar mensen de criminal mastermind voltooien Ik hoor het wel of een van jullie zou willen Ik ben zelf level 131 op GTA online en heb alle Heist al is voltooid Mvg ToineXD Reageren
Doogie001 Geplaatst: 6 september 2016 Rapport Geplaatst: 6 september 2016 Zkeken nog spelers om regelmatig heist te doen We zijn al met een paar Doogie001 en ghielgoos Voeg ons toe als vriend met melding heist Reageren
marwin98 Geplaatst: 8 maart 2017 Rapport Geplaatst: 8 maart 2017 Op 22-6-2016 om 21:06, ToineXD zei: Hallo allemaal Ik zou graag met een paar mensen de criminal mastermind voltooien Ik hoor het wel of een van jullie zou willen Ik ben zelf level 131 op GTA online en heb alle Heist al is voltooid Mvg ToineXD Hee man! Heb je nog zin om Heists te spelen met mij en een maat van me? zijn allebei lvl 130+, hebben al veel gedaan in GTA (zowel oldgen als Nextgen) alleen met ze 2e is het altijd lastig om mensen te zoeken online voor de heists! Laat me eventjes weten! PSN: Marwin98 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.