queenknoop Geplaatst: 18 mei 2016 Rapport Geplaatst: 18 mei 2016 (bewerkt) Hallo. Ik heb van het weekend gta v voor pc gekocht alles netjes geinstalleerd deed dat ook zonder problemen account op rock star ook gemaakt kan ook inloggen hij heeft een update gedaan. Daarna gaat hij laden om op te starten krijg ook het laad scherm te zen ,maar al snel komt de melding gta werkt niet meer en daarna krijg ik een zwart scherm die vervolgens verdwijnt en dan heb ik weer gewoon mijn bureaublad. Iemand een idee. nog even een aanvulling ik heb op mijn laptop dit processor intler® celerone® cpu N2840 @2.16Hz 2,16 GHz 4Gb geheugen 3,88 vrij beschikbaar. 64 bits x64 processor. windows 8.1 met bing. Bewerkt: 18 mei 2016 door queenknoop Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 mei 2016 Rapport Geplaatst: 18 mei 2016 Die laptop is echt te zwak. Die kan zo'n zwaar spel nooit draaien. PC spellen zijn anders in dat ze niet zomaar op elk systeem draaien. Als dat het geval zou zijn dan zou nooit iemand ooit z'n PC hoeven upgraden. Reageren
queenknoop Geplaatst: 18 mei 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2016 Die laptop is echt te zwak. Die kan zo'n zwaar spel nooit draaien. PC spellen zijn anders in dat ze niet zomaar op elk systeem draaien. Als dat het geval zou zijn dan zou nooit iemand ooit z'n PC hoeven upgraden. oke ik zal dus moeten gaan updaten van mijn laptop maar waar moet ik dan aan denken. daar heb ik geen verstand van. mvg jacqueline Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 mei 2016 Rapport Geplaatst: 18 mei 2016 Je kunt de hardware van een laptop meestal niet verder updaten dan een nieuwe HDD, of meer RAM, dus eigenlijk moet je dan dus meer aan een nieuwe en betere PC denken. Reageren
queenknoop Geplaatst: 19 mei 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2016 Je kunt de hardware van een laptop meestal niet verder updaten dan een nieuwe HDD, of meer RAM, dus eigenlijk moet je dan dus meer aan een nieuwe en betere PC denken. Oke dat is duidelijk ga ik daar maar naar kijken. bedankt voor de antwoorden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.