Leipemocrokiller Geplaatst: 18 mei 2016 Rapport Geplaatst: 18 mei 2016 (bewerkt) Jow gasten, Ik heb sinds kort een PS4, dus no friends anymore. Ik speel niet elke dag, maar wel (bijna) elke avond. Alleen is het soms leuker spelen met mattie's. Beetje races, LTS, missions etc. Zijn er boys die mij willen joinen? Drop je PSN. Ik ben zelf 28, dus boys rond die leeftijd zijn welkom. Ik game het liefst met leeftijdgenoten. Naast GTA V heb ik ook uncharted 4 en binnenkort heb ik ARK survival evolved Let me know. Peace out Bewerkt: 18 mei 2016 door Leipemocrokiller Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 mei 2016 Rapport Geplaatst: 18 mei 2016 Voeg mij maar toe, ik ben altijd op zoek naar kameraden om mee te playstationen. Ben niet vaak op GTA:Online, maar heb ook Uncharted4, dus voeg me maar toe: TheRealGoldenKid Reageren
Leipemocrokiller Geplaatst: 19 mei 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2016 Is goed maat, ik zal je vanavond toevoegen. Uncharted moet ik nog online spelen, ik wilde eerst het verhaal spelen Reageren
GameKapitein Geplaatst: 21 mei 2016 Rapport Geplaatst: 21 mei 2016 Mij mag je ook toevoegen. Ben zelf ook 28 psn: GameKapiteinYT Reageren
Leipemocrokiller Geplaatst: 27 mei 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2016 Ook jou heb ik toegevoegd maat! ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.