sinodaurus Geplaatst: 9 april 2017 Rapport Geplaatst: 9 april 2017 Hallo beste kijkers! Hier weer een leuke GTA Video speciaal voor jullie. Heel veel plezier met kijken. Reageren
JuggeNL Geplaatst: 16 mei 2017 Rapport Geplaatst: 16 mei 2017 (bewerkt) Ik ben nog redelijk nieuw hier maar heb wel een aantal youtube video's gemaakt. Dus ik spam nu ff de feed vol met denk 6 video's Wat vinden jullie? >>> Door Tommie59: Berichten samengevoegd. Het is heel mooi om te zien dat je zo enthousiast bent, maar als je alle video's in één post zet, dan blijft het topic overzichtelijk. <<< Bewerkt: 16 mei 2017 door JuggeNL Reageren
JuggeNL Geplaatst: 29 mei 2017 Rapport Geplaatst: 29 mei 2017 Weer een nieuwe GTA compilatie. Beetje andere editstijl. Wat vinden jullie? Reageren
Gamevidsforfun Geplaatst: 4 juni 2017 Rapport Geplaatst: 4 juni 2017 (bewerkt) Bewerkt: 4 juni 2017 door Gamevidsforfun Reageren
JuggeNL Geplaatst: 9 juni 2017 Rapport Geplaatst: 9 juni 2017 (bewerkt) Die tiny races zorgen voor wat frustraties maar zijn wel humor. Tiny race 1 Tiny race 2 Tiny race 3 Tiny race 4 Tiny race 5 Bewerkt: 21 juni 2017 door JuggeNL Reageren
JuggeNL Geplaatst: 7 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2017 Weer een GTA stunt race en een frustrerende motor race! Reageren
LekkerVisWeer Geplaatst: 10 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2017 He Hallo, Ik ben Ewoud en houd er van om filmpies te maken op youtube. GTA is een van mijn favoriete games aller tijde, dus dacht ik van laat ik op youtube een poging wagen om een GTA V Roleplay serie te maken. Het zal verschillen per aflevering wat er op de planning staat om te doen maar verwacht een standaard missie of uitdaging met een Roleplay randje er omheen. Ik probeer er een mooi geheel van te maken en ben wel benieuwd wat jullie er van vinden Episode 1: Episode 2: *NOTE: Acteerkunsten kunnen op bepaalde momenten nogal cringe zijn haha. Veel kijk plezier en laat me gerust weten wat jullie er van vinden Groet Ewoud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.